sunray Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 blom gular idag... Get rich or get dissed on pf trying... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Capparias Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tycker detta är mest tragiskt att se faktiskt. Det är det. Skulle han nu vara 90a och gått upp som en ångvält och ner som en pannkaka så är det nästan tragiskt eftersom han kommer leva med det hela sitt liv om han torskar rullen speciellt eftersom det handlar om fruktansvärt stora summor. Men hoppas att han tar sig mod till att sluta i tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nätverk? ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Det är det. Skulle han nu vara 90a och gått upp som en ångvält och ner som en pannkaka så är det nästan tragiskt eftersom han kommer leva med det hela sitt liv om han torskar rullen speciellt eftersom det handlar om fruktansvärt stora summor. Men hoppas att han tar sig mod till att sluta i tid.. tänk om han tagit ut 1 mille dollar när han hade $1.4. $400k räcker gott å väl till en rulle för kille i den åldern. Men jag antar att "mycket vill ha mer" spökade i hans hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexxzz Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag börjar undra om killen ens vet hur mycket cash han lirar med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Kan ingen ringa hans förädrar och säga till honom att sluta spela? Speciellt om det finns några som säger sig känna killen? Få honom att inse, att om inte han ska sluta lira HS helt, så ska han åtminstone ta en paus på några dagar och tänka över skiten innan han har tappat allt. Det går alltid åt helvete om man bara spelar poker ALL vaken tid. Ännu värre är det när man väl börjat förlora. Ni som känner honom, ta ert ansvar och hjälp honom. Tycker också det är oerhört tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag börjar undra om killen ens vet hur mycket cash han lirar med.. Ska man börja "tänka i pengar" och allt roligt man kan göra med dom så tror jag aldrig man kommer till dessa nivåer. Det enda rätta är väl att se det som siffror på skärmen bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag börjar undra om killen ens vet hur mycket cash han lirar med.. Har hört ryktas att det är Blom90's lillebror som råkade få tag på inloggningsuppgifterna och satte sig och lirade med $2k i tron att det var playmoney, och blev hooked direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 E riktigt trött men nu måste jag juh in och hejja på han ! Hoppas han klonkar friskt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Finns nån klient man kan tanka å raila utan att behöva skapa konto å skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Han var nere i 130 minus efter en halvtimme men nu har han kommit tillbaka till 70 minus om jag har räknat rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Finns nån klient man kan tanka å raila utan att behöva skapa konto å skit? Expekt, Bet365 eller Titan är några. Nu är det nästan plus minus noll. Kan det stämma egentligen? Vilken rusch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isabella_22 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle vara riktigt nice o se blom90 vs smutsfall 200-400 svs/ 6 bord, fulla inköp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 usch, blom får in d me 2 par mot öppet stegdrag på turn $65k och river ger greken stegen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Där hade han chansen, stackarn... Dealer: Dealing Flop 6d Js 9d Dealer: Blom90 bets $3,000 Dealer: Giannakopoulos33 calls $3,000 Dealer: Dealing Turn 6d Js 9d 8s Dealer: Blom90 bets $8,600 Dealer: Giannakopoulos33 raises to $27,451 Dealer: Blom90 calls $18,851 Dealer: Dealing River 6d Js 9d 8s Qs Dealer: Giannakopoulos33 shows Straight Tc Kc Dealer: Blom90 shows Two Pair Jc 8c Dealer: Giannakopoulos33 wins with Straight 9d Tc Js Qs Kc $65,300 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 samma bord, får in d me KK mot JT på JQK bräda turn o river blankar , $40k pot till blom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Expekt, Bet365 eller Titan är några. Kommer upp att jag måste logga in när jag försöker klicka upp bordet via expekt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Det är inte ofta han är favorit ( blom alltså) när de är allin: Dealer: Giannakopoulos33 is the dealer Dealer: Starting a new hand (#1364737358) Dealer: Starting a new hand (#1364737358) Dealer: Dealing cards Dealer: Dealing Flop 8d Td 6s Dealer: Dealing Turn 8d Td 6s Qh Dealer: Dealing River 8d Td 6s Qh 5s Dealer: Giannakopoulos33 shows One Pair Ks Kd Dealer: Blom90 shows One Pair 7c 6c Dealer: Giannakopoulos33 wins with One Pair 8d Td Qh Kd Ks $50,176 Dealer: Giannakopoulos33 wins with One Pair 8d Td Qh Kd Ks $50,176 Dealer: Blom90 is the dealer Dealer: Starting a new hand (#1364739630) 100 minus nu ungefär. I vanliga fall har du rätt men idag blir han rätt kraftigt knullad i många allinpotter som favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 HM säger -130k, EV +2k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle vara riktigt nice o se blom90 vs smutsfall 200-400 svs/ 6 bord, fulla inköp.. Smutsfall e ju rätt jävla tråkig jämfört med många andra highstakes lirarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tänkte bara flika in med en fråga om någon vet hur det går för mr dawwe nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAMM1 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Mer intressant att veta vart nabbes tog vägen :PpppPppP hehH2h2h2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickard Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tänkte bara flika in med en fråga om någon vet hur det går för mr dawwe nu ? Han sitter o väntar på ett 50/100 HU bord på Nordic just nu kan jag skvallra om, ingen action dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Han sitter o väntar på ett 50/100 HU bord på Nordic just nu kan jag skvallra om, ingen action dock. Ok ty for the information . .. . Probely stav fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts