Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svårt å se att han äger laget då jag haft han på msn och han ständigt hade "Visa vad jag lyssnar på" och spelade Beyonce och sånt... han hade en bild på sej själv, såg max ut att vara 27 samt hette att han älskade nån brud....

 

addade honom på hans begäran om rematch efter att han torskat 11k på NL600 mot mej i juni.... på en kväll bör tilläggas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt å se att han äger laget då jag haft han på msn och han ständigt hade "Visa vad jag lyssnar på" och spelade Beyonce och sånt... han hade en bild på sej själv, såg max ut att vara 27 samt hette att han älskade nån brud....

 

addade honom på hans begäran om rematch efter att han torskat 11k på NL600 mot mej i juni.... på en kväll bör tilläggas

 

hans pappa äger fotbollslaget, han är en sån där minatyr variant av grekerna som paris hilton har svängt runt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis samma sak som hände slaktarn. var uppe på toppen i några dagar för att sedan falla lika snabbt.

 

slaktarn gick dessutom ut i media om att Gus var fisk och trodde verkligen han var något och nu har han troligtvis gulat och tänker tillbaka på dom goda tiderna.

 

haha, säger jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...