sturedenstore Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 vart spelar han ipoker typ 6st 100/200 hu i know, i know Citera
lolcatz Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Bloom har A4,Flexaccou K:h:T:s: Det läggersig A:h:4:h:X:h:Y:h: gissa river? A:d: LDO QT vs AA Flop Q river Q loololol värsta jag sett på dom 2min jag har speccat Citera
gibbsson Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Editera ovanstående inlägg imo, lite väl mkt info. Citera
The Grand Bark Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Vilket jävla tomtebeteende att outa killen, fick ni inga julklappar? Citera
Memory Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 hehe gick in och kollade på ett bord och fick se 90k potten direkt edit: i wouldnt encourage him to find 2+2 let him stay clueless , i asked him if he read 2+2 and he answered 4, the guy is totally clueless or is totally levelling me Citera
rilleg Postad 5 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2009 är det inte killen själv som skrivit vem han är i chatten? annars är det väl bara spekulationer om vem han är? Citera
pastan Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Ursprungligen postat av Från 2+2 i wouldnt encourage him to find 2+2 let him stay clueless , i asked him if he read 2+2 and he answered 4, the guy is totally clueless or is totally levelling me looooooooooool Citera
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Försök hålla poster med person-info till ett minimum, tack. Två poster ovan har raderats. Citera
Beirut_kid Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Har lirat en hel del mot blom90 och inte märkt ngt. anmärkningsvärt förutom att han är en av de mer aggresiva lirarna jag mött. En märklig sak var att när jag sökte på nicket så spelade han samtidigt som vi spelade 3-6, HU allt från 200nl-5knl. Citera
lappen Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Ja inte vet jag hur man lyckas gör den här synen. Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 ber om ursäkt om jag posta för mycket info, men ha i åtanke att han själv gav ut alla info om sin person i en chat på internet: han får skylla sej själv om det förs vidare... man kan inte posta 33-handen och säga "hur kan han göra den synen?" än mindre seriöst säga att det e standard... handen e tagen helt ur kontext går ej att diskutera... edit: standard-posten var obv inte seriös, vet inte vad jag tänkte. e knepigt att posta på pf Citera
heltok Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Ja inte vet jag hur man lyckas gör den här synen. kanske bedömde att handen slår hela bluffrangen och att vb rangen inte är tillräckligt bred. Citera
heltok Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 man kan inte posta 33-handen och säga "hur kan han göra den synen?" än mindre seriöst säga att det e standard... handen e tagen helt ur kontext går ej att diskutera... lol. Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 nån som kan posta där de hittat om blom90 på 2+2 ? Citera
lappen Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Rätt standard. Gå och dra nått gammalt över dig...sopa Citera
lappen Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Tack heltok för ett mer seriöst svar än dom andras. Satt och tittade på dom länge och det var inget konstigt med deras spel förutom att Blom90 drog ut mer än vanligt. APEMONKEYAPE hade två par med Q9 och Blom hade tvåpar med 109...floppen var Q109..all in på floppen...turn en 10 Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 kanske bedömde att handen slår hela bluffrangen och att vb rangen inte är tillräckligt bred. hoppas du inte tror blom90 tänker så långt Citera
Nice Hand GG Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/january-high-stakes-thread-376816/index25.html Citera
jello Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 man kan inte posta 33-handen och säga "hur kan han göra den synen?" än mindre seriöst säga att det e standard... handen e tagen helt ur kontext går ej att diskutera... hur bra mår du då? Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 hur bra mår du då? tycker ni är tomtar som tror ni kan säga nåt om den handen... ni vet ingenting om gameflow, metagame, stats... man KAN inte diskutera en hand utan information. om blom själv postat handen, gett sina tankar etc. och vi inte fått se hans action på river, DÅ hade vi kunnat diskutera. annars anser jag det totalt meningslöst att diskutera en hand tagen helt ur kontext sådär. men kör hårt ni.... visa vad ni kan Citera
jello Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 tycker ni är tomtar som tror ni kan säga nåt om den handen... ni vet ingenting om gameflow, metagame, stats... man KAN inte diskutera en hand utan information. om blom själv postat handen, gett sina tankar etc. och vi inte fått se hans action på river, DÅ hade vi kunnat diskutera. annars anser jag det totalt meningslöst att diskutera en hand tagen helt ur kontext sådär. men kör hårt ni.... visa vad ni kan du måste vara den största åsnan i pf:s historia, ärligt talat. Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 du måste vara den största åsnan i pf:s historia, ärligt talat. fuck... okej, jag fattar. det e att jag skrivit att emilio var seriös när han skrev standard, säg det så istället för att vara en dryg liten tönt. Citera
Recommended Posts