BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Spelas de både Ipoker och Microgaming? Citera
speltorsk_LOL Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Vem är Giannako.... Hur kan han sitta och bluffa bort mot Blom?! Samma Gianna.... som på Primatiden? Citera
Slasktratt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Vem är Giannako.... Hur kan han sitta och bluffa bort mot Blom?! Samma Gianna.... som på Primatiden? Troligtvis. Äger väl ett fotbollslag eller nåt sånt va? Ingen Ivey direkt. Citera
Skadast Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Troligtvis. Äger väl ett fotbollslag eller nåt sånt va? Ingen Ivey direkt. Har för mig att det är Panathinaikos. Citera
Beckham Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Troligtvis. Pappa äger väl ett fotbollslag eller nåt sånt va? Ingen Ivey direkt. fyp Citera
sexyterran Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Svårt å se att han äger laget då jag haft han på msn och han ständigt hade "Visa vad jag lyssnar på" och spelade Beyonce och sånt... han hade en bild på sej själv, såg max ut att vara 27 samt hette att han älskade nån brud.... addade honom på hans begäran om rematch efter att han torskat 11k på NL600 mot mej i juni.... på en kväll bör tilläggas Citera
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 någon som såg när blom påstod sig ha färg? Aldrig han lägger den där va? Citera
killerwolf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Svårt å se att han äger laget då jag haft han på msn och han ständigt hade "Visa vad jag lyssnar på" och spelade Beyonce och sånt... han hade en bild på sej själv, såg max ut att vara 27 samt hette att han älskade nån brud.... addade honom på hans begäran om rematch efter att han torskat 11k på NL600 mot mej i juni.... på en kväll bör tilläggas hans pappa äger fotbollslaget, han är en sån där minatyr variant av grekerna som paris hilton har svängt runt med. Citera
killerwolf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 stavros? jao fast denne giannako är oändligt mkt fattigare än paris stavros... med det sagt så är han fortfarande vidrigt rik dock. Citera
padrinosftw Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 blom91 nicket är för skönt. Några nya grafer btw? Citera
lif_andreas Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Vilken sida lirar han på ?!?! Titan ? Citera
heltok Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 blom91 nicket är för skönt. Några nya grafer btw? inte lika mycket medrigg längre auch: Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 inte lika mycket medrigg längre auch: :ola: :ola: :ola: gul imo Citera
ebisumaru Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 vilka blev dom stora vinnarna? Citera
Capparias Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Gula blom90 hela rullen inatt på 1.4miljoner dollar? sinnessjukt isf Citera
Nickefik Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Seriöst? Är sista grafen alltså för spelet från toppen han haft nyss? I så fall... oh.... I och för sig så "upp som en sol ner som är pannkaka" är väl att förvänta sig med det spelet. Men det måste ju ändå suga att man inte hoppade av tåget och tog pengarna... Citera
Nickefik Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Gula blom90 hela rullen inatt på 1.4miljoner dollar? sinnessjukt isf Enligt grafen kan han inte vara gul, då den inte slutade på botten. Men det är väl kanske bara en tidsfråga... Citera
Tottyville Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Det borde startas ett företag som går på provision i utbyte att de får rika människor att spela poker. Skulle ju inte skada med fler giankoss eller guy lalibertes... Citera
saxin1 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Sveriges bästa pokerspelare lägger snart in nådastöten på Blom90. Citera
Pold Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 jag tycker så synd om honom.. han skulle kunna köpa ett självgående företag för dom där pengarna och legat i en solstol medans pengarna tickade in.. Citera
Limmet Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Hur kan man inte plocka ut 80% lr nått när man är uppe på €1.3M? Jag blir mörkrädd över människors dumhet. Citera
dafvor Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 precis samma sak som hände slaktarn. var uppe på toppen i några dagar för att sedan falla lika snabbt. slaktarn gick dessutom ut i media om att Gus var fisk och trodde verkligen han var något och nu har han troligtvis gulat och tänker tillbaka på dom goda tiderna. haha, säger jag! Citera
sturedenstore Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 precis samma sak som hände slaktarn. var uppe på toppen i några dagar för att sedan falla lika snabbt. slaktarn gick dessutom ut i media om att Gus var fisk och trodde verkligen han var något och nu har han troligtvis gulat och tänker på rep eller tunnelbanespår. haha, säger jag! fyp Citera
Recommended Posts