Izy Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tobacco kan du maila mig Niclas.Dahlgren@live.se mvh niclas ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tobacco kan du maila mig Niclas.Dahlgren@live.se mvh niclas Folk kanske skulle mailat dig om du berättar vad du vill och säger vem du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Försökte fixa till en HH. Hur som helst sinnessjuk hand seat 1: Blom90 seat 2: Riggelirigg Blom90 raise to $600 Riggelirigg raise to $1800 Blom90 calls $1200 flop Riggelirigg bets $2250 Blom90 calls $2250 turn Riggelirigg bets $6150 Blom90 raise to $16800 Riggelirigg calls $10650 River Riggelirigg bets $20850 Blom90 All-in $14953 Riggelirigg shows Blom90 shows Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 lol nu finns blom91 också hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobaco Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Du har bara fått ett väldigt troligt scenario beskrivet för dig, inget annat. Det handlar inte om "avundsjuka", bara om sunt förnuft och varians. Om du nu är hans kompis så försök få honom att ta sitt förnuft till fånga och gå ner i nivå och etablera en långsiktigt vinnande spelstil. Det enda som behövs är ett samtal till hans föräldrar skojja (eller?)... jag anser att jag inte kan lära grabben ngt om att skaffa eller bibehålla pengar då jag själv är en "allt eller inget" hazarder... Faktum är att om han hade varit som de flesta andra som nöjer sig och cashar ut, hade han aldrig achivat det han gjort... Hans simultanförmåga borde militären ha användning för En gång när jag kika in satt han på 13 HU bord samtidigt... han e bara för skön! Ni som vill träna er simultanförmåga kan spela harpan med tre kort per gång och försöka slå tidsrekord med era kompisar Sj har jag 58 sekunder som lika gärna kunde vara 45 om man inte alltid skall fastna på 2-3 kort. Sedan hade det ju varit skillnad om det inte fanns förvalda sattsningar som det finns på bet365 (typ 3*BB åså). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Okej, nu torskar han som fan mot blom91, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobaco Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Lol @ alla ni som säger ni känner honom. Enligt säkra källor är det Ken Lenard! Haha din bonne! Både jag och Pristige känner han eller hur Pristige? /Tobaco... (vi ses på torsdag /24h guys... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobaco Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tobacco kan du maila mig Niclas.Dahlgren@live.se mvh niclas Tobaco inte Tobacco... Jag skall mejla dig... om du lovar att du inte är ngn datanörd som skall skicka ett skärmdumpvirus till min dator, eller spåra min ip för att sedan spela gangster på min dörr haha skojja...eller? Och även om du dyker upp i nyckelhålet så kallar jag på "Izy" & "Murberg" som verkar vara mina kompisar här på pokerforum, då de direkt tog stånd mot ditt hotfulla närmande... :D Hahahah ibland skrattar jag åt min egen fantasi...eller e det så att jag i själva verket i livrädd? :D det blir bara roligare och roligare... /Enjoy... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 kan tyvärr meddela alla att blom igår inte visste vad ... 2+2 ... var, men tack vare någon som berätta det för honom så vet han det nu idag.. (det var inte jag som berättade) Ojdå, ruskigt imponerande att ha en sån rush utan att kunna lågstadie matte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Sjuuukt! Jag gick och la mig igår vid midnatt, blom90 spelade då 8 bord HU typ, nu sitter han ännu och spelar 6 bord när jag kliver upp Edit: Heltok, kan inte du posta en graf över nattens spelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag tror inte RR vill ha den här uppmärksamheten heller då han vill ha kontot anonymt. Kan du svara på det här då, är det den riktiga ägaren av kontot som spelar nu eller någon annan? Jag har spelat mot han en del på NL1k HU och jag har aldrig sett han spelat högre så det vore konstigt om han bara hoppa upp till NL20k bara sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Han har torskat massa mot 3 svenskar, men ligger nog plus mot italienaren. Kanske. Men Riggelirigg, blom91 och odonkoor har tagit honom på stora summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Kan du svara på det här då, är det den riktiga ägaren av kontot som spelar nu eller någon annan? Jag har spelat mot han en del på NL1k HU och jag har aldrig sett han spelat högre så det vore konstigt om han bara hoppa upp till NL20k bara sådär.. Han kände kanske att han hade en edge köpte trots allt bara in sig för 12k. Satt med 105k och 70k när jag la mig... Lyckad skottning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Kan du svara på det här då, är det den riktiga ägaren av kontot som spelar nu eller någon annan? Jag har spelat mot han en del på NL1k HU och jag har aldrig sett han spelat högre så det vore konstigt om han bara hoppa upp till NL20k bara sådär.. Dels spelar många spelare olika nivåer, sedan så splittar de ofta action på högre stakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 hehe, alla som kan lägga ihop 1 plus 1 borde kunna räkna ut vem rigge är. Blom91 däremot, mycket roligt. Nästan i klass med vem_gula_jello på everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 hehe, alla som kan lägga ihop 1 plus 1 borde kunna räkna ut vem rigge är. Blom91 däremot, mycket roligt. Nästan i klass med vem_gula_jello på everest lol va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Okej, nu torskar han som fan mot blom91, hahaha fan va roligt mjo nu har de väl lirat 12 h i sträck... crazy house Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 lol va visst var d roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 BLOM90 BTN/SB: $79011 FLEXACOU BB $115265 Pre Flop: ($300.00) BTN/SB raises to $600, BB raises to $2200, BTN/SB raises to $5800, BB calls $3600 Flop: ($11600.00) 4 7 5(2 players) BB checks, BTN/SB bets $7600.00, BB raises to $20600, BTN/SB calls $13000 Turn: ($52800.00) K(2 players) BB bets $15200.00, BTN/SB raises to $52611, BB calls $37411 River: ($158022.00) 5(2 players) Final Pot: $158022.00 BTN/SB shows J J BB shows K 8 BB wins $158020.00 (Rake: $2.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 snyggt, pumpa fler händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Har blom tagit några längre pauser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Given: Spelare shortstackJELLO har gått med vid bordet. attack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Given: Spelare shortstackJELLO har gått med vid bordet.attack! loooooooool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 ..glöm inte att titta in igen i feb då rakebacken har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts