sexyterran Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 sunray och dead-inside +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas.Dahlgren Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 hej sexyterra kan jag kontakta dig via epost? viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 hej sexyterra kan jag kontakta dig via epost? viktigt Jag är hans manager så du får ta det via mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Snart kmr ju topp PRO'sen dega in lite deg på ipoker och gula honom. Dagen är bara att vänta.. Dom har ju redan fått höra om det på 2+2 så inom nån dag är han nog gul. Månader är bara överdrivet. Lär ta en kväll som högst när det väl sättre igång. Men jag önskar honom iofs all lycka och hoppas han degar ut en hel del till kontot och går ner i nivå men det är nog svårt att förklara för en som han som är inne i ett stim nu och där han bara vill ha mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Snart kmr ju topp PRO'sen dega in lite deg på ipoker och gula honom. Dagen är bara att vänta.. Dom har ju redan fått höra om det på 2+2 så inom nån dag är han nog gul. Månader är bara överdrivet. Lär ta en kväll som högst när det väl sättre igång. Men jag önskar honom iofs all lycka och hoppas han degar ut en hel del till kontot och går ner i nivå men det är nog svårt att förklara för en som han som är inne i ett stim nu och där han bara vill ha mer.. Girigheten har och kommer fördärva honom och många många andra pokerspelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Snart kmr ju topp PRO'sen dega in lite deg på ipoker och gula honom.Mm, de där amatörerna han har spelat mot hittils har inte mkt att komma med jämfört med topp PRO'sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobaco Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Hurru, om du läser runt lite här och lär dig lite pokerteori kanske du förstår varför de flesta anser att han kommer gula inom kort (igen). Inte för att jag bryr mig personligen, men alltså det är inte imponerande att han var uppe i 1.5 mille, tappa det och nu magiskt är uppe i miljonsummor igen utan bara dumt och dålig poker. Till sist, det fetmarkerade: Klart det är inspirerande för fiskar som inte hört talas om eller förstår varians. Alla kan vinna på poker! Men inte långsiktigt med en dålig spelplan. Jag behöver inte läsa runt på ngt forum eller ngn pokerteori för att själv anse att hans spelstil inte håller i längden... Förstår inte var du fått det ifrån att jag inte skulle förstå varför det flesta anser att han kommer gula inom kort?? Var får du allt ifrån? Fantasin? Ok du kanske inte tycker det e imponerande, men jag slår vad om att det är väldigt många inklusive mig sj som tycker att det är väldigt imponerande och själv önskar att de kunde göra repris på hans bravader med egna inslag. Vem fan bryr sig om långsiktighet när man kommer upp i 1 000 000 dollar på att spela dålig poker? Jag hade gärna spelat lika "dålig poker" som du anser att blom90 spelar om jag kom upp i sådana summor. Jag skulle vilja att du nämner 5st av alla som spelar i sverige som gjort något liknande på så kort tid genom att spela "dålig poker". Jag tycker det ligger något i det "The Bank" säger om den svenska avundsjukan... Jag själv ser det så här... Jag är mycket glad åt hans vinster samtidigt e det klart jag önskar att jag hade samma förmåga...men jag har absolut inte det minsta ont av att min kompis som är en just kille såvitt jag känner han vinner emassa pengar och blir multimiljonär. Men något jag märker runt om dom som känner han är att det är många som har ont av det och som är minst sagt avundsjuka. Och det är sådana människor som äcklar mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vinden Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 text Du har bara fått ett väldigt troligt scenario beskrivet för dig, inget annat. Det handlar inte om "avundsjuka", bara om sunt förnuft och varians. Om du nu är hans kompis så försök få honom att ta sitt förnuft till fånga och gå ner i nivå och etablera en långsiktigt vinnande spelstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Jag behöver inte läsa runt på ngt forum eller ngn pokerteori för att själv anse att hans spelstil inte håller i längden... Förstår inte var du fått det ifrån att jag inte skulle förstå varför det flesta anser att han kommer gula inom kort??Var får du allt ifrån? Fantasin? Ok du kanske inte tycker det e imponerande, men jag slår vad om att det är väldigt många inklusive mig sj som tycker att det är väldigt imponerande och själv önskar att de kunde göra repris på hans bravader med egna inslag. Vem fan bryr sig om långsiktighet när man kommer upp i 1 000 000 dollar på att spela dålig poker? Jag hade gärna spelat lika "dålig poker" som du anser att blom90 spelar om jag kom upp i sådana summor. Jag skulle vilja att du nämner 5st av alla som spelar i sverige som gjort något liknande på så kort tid genom att spela "dålig poker". Jag tycker det ligger något i det "The Bank" säger om den svenska avundsjukan... Jag själv ser det så här... Jag är mycket glad åt hans vinster samtidigt e det klart jag önskar att jag hade samma förmåga...men jag har absolut inte det minsta ont av att min kompis som är en just kille såvitt jag känner han vinner emassa pengar och blir multimiljonär. Men något jag märker runt om dom som känner han är att det är många som har ont av det och som är minst sagt avundsjuka. Och det är sådana människor som äcklar mig!! Men du säger ju själv att det är mest troligt att han kommer torska allt? Då avstår jag hellre från att bli miljonär i förstaläget än att vinna så mkt och sedan förlora igen... ångest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Mm, de där amatörerna han har spelat mot hittils har inte mkt att komma med jämfört med topp PRO'sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Att Ni en orkar tjöta om han kommer gula eller ej... Va fan spelar det för roll, det är inte eran rulle Virre virre blom spelar med! Det är bara på det viset att han har haft en sjuk run, men att han gjort samma sak tidigare tyder bara på att det inte bara är tillfälligheter. Jag tycker han gör rätt som skottar Och kan kamma hem storkovan medans alla ni andra kan sitta på era micro nivåer och spela er torra jävla ABC som inte en jävla high stakes spelare spelar längre,, Fan gubbar ta ett skott och Sluta leva ert torra svensson liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Vem fan bryr sig om långsiktighet när man kommer upp i 1 000 000 dollar på att spela dålig poker? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Att Ni en orkar tjöta om han kommer gula eller ej... Va fan spelar det för roll, det är inte eran rulle Virre virre blom spelar med!Det är bara på det viset att han har haft en sjuk run, men att han gjort samma sak tidigare tyder bara på att det inte bara är tillfälligheter. Jag tycker han gör rätt som skottar Och kan kamma hem storkovan medans alla ni andra kan sitta på era micro nivåer och spela er torra jävla ABC som inte en jävla high stakes spelare spelar längre,, Fan gubbar ta ett skott och Sluta leva ert torra svensson liv! Viss skillnad på att skotta ihop en ipod och skotta ihop en villa så centralt man kan få en villa i stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fuck the haters. Blom90 är förmodligen en av de bästa pokerspelarna ute där, hans resultat är direkta bevis för det. Heja på honom från mig så jag kan få se honom gula alla de där gamla ipokerspelarna. Detta är ju inte direkt något nytt.. Spelet utvecklas ju och det kommer bättre spelare som krossar de gamla. Blom har något speciellt, och det gäller att utnyttja det på ett så bra sätt som möjligt. Jag tror inte det stämmer det hjort säger om att de proffsen som är kvar och inte är mötta än skulle kunna stå upp bättre än de tidigare ipokeramatörerna, jag tror helt enkelt att blom har hittat något speciellt som i realiteten gör alla gamla spelare amatörer. Killen har hjärta, intuition och nerver av stål. Hälsa honom stort lycka till från mig! // en som inte vill leva ett torrt sve nss on li v . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fuck the haters. Blom90 är förmodligen en av de bästa pokerspelarna ute där, hans resultat är direkta bevis för det. Heja på honom från mig så jag kan få se honom gula alla de där gamla ipokerspelarna. Detta är ju inte direkt något nytt.. Spelet utvecklas ju och det kommer bättre spelare som krossar de gamla. Blom har något speciellt, och det gäller att utnyttja det på ett så bra sätt som möjligt. Jag tror inte det stämmer det hjort säger om att de proffsen som är kvar och inte är mötta än skulle kunna stå upp bättre än de tidigare ipokeramatörerna, jag tror helt enkelt att blom har hittat något speciellt som i realiteten gör alla gamla spelare amatörer. Killen har hjärta, intuition och nerver av stål. Hälsa honom stort lycka till från mig! Poker är fortfarande lukrativt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fuck the haters. Blom90 är förmodligen en av de bästa pokerspelarna ute där, hans resultat är direkta bevis för det. Heja på honom från mig så jag kan få se honom gula alla de där gamla ipokerspelarna. Detta är ju inte direkt något nytt.. Spelet utvecklas ju och det kommer bättre spelare som krossar de gamla. Blom har något speciellt, och det gäller att utnyttja det på ett så bra sätt som möjligt. Jag tror inte det stämmer det hjort säger om att de proffsen som är kvar och inte är mötta än skulle kunna stå upp bättre än de tidigare ipokeramatörerna, jag tror helt enkelt att blom har hittat något speciellt som i realiteten gör alla gamla spelare amatörer. Killen har hjärta, intuition och nerver av stål. Hälsa honom stort lycka till från mig! Åresta sämsta levling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fuck the haters. Blom90 är förmodligen en av de bästa pokerspelarna ute där, hans resultat är direkta bevis för det. Heja på honom från mig så jag kan få se honom gula alla de där gamla ipokerspelarna. Detta är ju inte direkt något nytt.. Spelet utvecklas ju och det kommer bättre spelare som krossar de gamla. Blom har något speciellt, och det gäller att utnyttja det på ett så bra sätt som möjligt. Jag tror inte det stämmer det hjort säger om att de proffsen som är kvar och inte är mötta än skulle kunna stå upp bättre än de tidigare ipokeramatörerna, jag tror helt enkelt att blom har hittat något speciellt som i realiteten gör alla gamla spelare amatörer. Killen har hjärta, intuition och nerver av stål. Hälsa honom stort lycka till från mig! KILLEN HAR ETT HJÄRTA STORT NOG ATT GE NYTT LIV IBLAND ETT LITE GALET HJÄRTA (PÅ ETT POSITIVT SÄTT) MAAN MÅSTE JU BARA ÄLSKA DET HAN GÖR1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Oavsett hur mycket varians jag har med mig, så kommer jag aldrig i hela helvetet åstadkomma det Blom har gjort. Det slår jag då fast vid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 hör rykten om att han kör en annette15 fast cash game.. "postitlapp" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Åresta sämsta levling? Förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 hör rykten om att han kör en annette15 fast cash game.. "postitlapp" ???får man fråga vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 ???får man fråga vad du menar? hon spelade en turnering med en postitlapp på skärmen för att täcka sina hålkort. Hon lyckades även vinna turneringen har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Blom90 har skapat bland det roligaste gamesen nånsin om man gillar att raila, all heder åt honom. Bara roligare om han vinner på tur etc. Sen när började alla hålla på favoriter, Jag håller iaf hellre på underdogsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Nu har jag fixat iPoker. Får se om han kan busta mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 när lirar människan egentligen?? lyckas aldrig tajma railandet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts