kravmärkt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 lider med honom... sjukt vilken jävla ångest han ska ha nu och resterande del av livet, han lär ju inte få tillbaka dom i alla fall. Citera
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Låter på er som han har gulat.. han måste ju ha närmare en mille dollar på rullen kvar om han inte har cashat Citera
litch Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Känns som jag sitter och multitablar snuff-film Citera
litch Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Låter på er som han har gulat.. han måste ju ha närmare en mille dollar på rullen kvar om han inte har cashat Jo, men i den här takten så lär ju den va borta innan solen går upp.. Citera
Tottyville Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Känns som jag sitter och multitablar snuff-film lol... edit: KABAAM 40kpott, blom vinner med floppad flush vs AA på parad bräda. Allin på turn. Citera
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Han är ner 130 k på riggelirigg nu Citera
lost Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 äntligen dubblar blom mot rigg med floppad spaderfärg mot AA utan spader A Citera
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 När kommer tråden om riggelirigg ? Citera
Tottyville Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Ere Cassano som slaktar honom upp och ner? Citera
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 När kommer tråden om riggelirigg ? När vi vet lite? Typ att det är en 19-årig tjej som hoppade av skolan för att hon var druggie. Det skulle bli en intressant tråd. Citera
maskineri Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Ere Cassano som slaktar honom upp och ner? must be it Citera
Yxel Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 fyfan vilka tunna syner Riggelirigg gör. Funkar varje gång också Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 När vi vet lite?Typ att det är en 19-årig tjej som hoppade av skolan för att hon var druggie. Det skulle bli en intressant tråd. Citera
OsantVassSpelare Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Den här tråden fångade mitt intresse och jag har läst igenom hela tråden samt snackat lite med insatta personer, så jag kan väl dumpa lite cliffnotes. * Blom90 är en svensk spelare som lirar HU på iPokers högsta nivåer och som sprungit som en gud senaste veckorna (det har postats grafer som visar att han legat över 700K$ över EV:et). * Många har grovt misstolkat det faktum att han sprungit bra och tror han är dåligt, men han har egentligen spelat rätt bra. * Det har gått rätt dåligt för honom senaste dagarna, men det skall dock sägas att EV:en balanserats ut, han har spelat okej men blivit utdragen och sprungit under EV:et. Citera
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Den här tråden fångade mitt intresse och jag har läst igenom hela tråden samt snackat lite med insatta personer, så jag kan väl dumpa lite cliffnotes. * Blom90 är en svensk spelare som lirar HU på iPokers högsta nivåer och som sprungit som en gud senaste veckorna (det har postats grafer som visar att han legat över 700K$ över EV:et). * Många har grovt misstolkat det faktum att han sprungit bra och tror han är dåligt, men han har egentligen spelat rätt bra. * Det har gått rätt dåligt för honom senaste dagarna, men det skall dock sägas att EV:en balanserats ut, han har spelat okej men blivit utdragen och sprungit under EV:et. ? Citera
JimmyRare Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 haha, vet ni inte vem riggelirigg är? Citera
Recommended Posts