rilleg Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Originally Posted by rilleg View Post ne1 following the 6(!) tables hu between blom and flex on i-poker? Its 100/200nl and it looks like Blom is up alot. Think Isosert(sp?) played blom before also.. Would be nice to see some numbers or big hands ett svar från 2easy bloom started 3 weeks ago with 2k and started at 3-6nl and now is up to 1.4m , he is running like god and busting alot of the top pros while hes at it ovan är krosspostat från 2plus2. Någon som sitter inne med någon information kring killen? märkligt att han inte nämnts något här då han tydligen ska vara svensk och är den svensk som vunnit mest på slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Har hört att det ska vara Fuat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 irl spelade hu mot han runt den 20e dec tror jag, hade han allin för hela rullen på 4k och blom 3outa, eller ngt sådant var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Har hört att det ska vara Fuat. hört han ska vara 90a och heta viktor blom, tror de var viktor iaf och ha skollov just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Snart gular han mot Sveriges bästa pokerspelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 hört han ska vara 90a och heta viktor blom, tror de var viktor iaf och ha skollov just nu ja det kan ju mkt väl stämma faktiskt. Undra om han fira jul och nyår eller tog en sittning istället.. är du medlem här Blom får du gärna berätta om din resa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Han spelade på julafton,satt och railade (ja jag vet att det är patetsikt) Men nyår då söp nog han för då spelade han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 ligger 700k över allin efter 46k händer i min databas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 ligger 700k över allin efter 46k händer i min databas... Graf plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Graf plz hade visst hittat lite mer händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Snart gular han mot Sveriges bästa pokerspelare! APEMONKEYAPE? Vem fan är det egentligen? Fick en liten idé nu. Jag lirade typ 5k händer mot han på 3/6 i början av hans superrush. Lyckades otroligt nog plussa 2k trots att jag låg ca 7k under ev. Han är helt sick:) Synar all in me 98s och skriver "sry gamble" haha. Värre utdragningsskillz har nog internetpokern aldrig skådat. Skön snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Tack! Hahaha blev du våt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Snart gular han mot Sveriges bästa pokerspelare! Mmm en av "våra" gubbar har gått rätt hårt åt honom på sista tiden va jag förstått. En som rushar minst lika bra o dessutom har mad skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 tuff kille, snyggt namn har han med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 tuff kille, snyggt namn har han med. Nej, det är inte jag fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Tobbe "Trollkarl" Blom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Mmm en av "våra" gubbar har gått rätt hårt åt honom på sista tiden va jag förstått. En som rushar minst lika bra o dessutom har mad skills. det resultatet är iofs hedgat en del lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Hahaha blev du våt nu Det va inte långt ifrån iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Det va inte långt ifrån iaf jag älskar rungood-grafer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 det resultatet är iofs hedgat en del lol hedgat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker. EDIT!!!!!! GAAAAAH! Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker. EDIT!!!!!! GAAAAAH! Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå. vart spelar han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker. EDIT!!!!!! GAAAAAH! Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 vart spelar han ipoker 20k nlhu 5-6 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts