HSvensson Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 Ser ju bra ut idag på Svs =) Jadå, men jävligt tråkig river precis som du kanske såg ... Citera
punkis Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Nix... gick på toa så fort jag foldat innan paus GG Citera
HSvensson Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Nix... gick på toa så fort jag foldat innan paus GG Aha...visste inte att du var med också, vad nickade / nickar du? Ty, u2 (antar jag) Citera
HSvensson Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Bra lirat punkis! Synd bara att han köttar stenhårt på 22 och 44 med så stor stack 2 ggr i rad men men ..inte mkt att göra åt.. Citera
punkis Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Bra lirat punkis! Synd bara att han köttar stenhårt på 22 och 44 med så stor stack 2 ggr i rad men men ..inte mkt att göra åt.. Tack tack.. Ja lite otur där... vunnit 1 av dem flipparna och turreklonken vore ett faktum... Dessvärrebara halva priset till mig, för spelade för min granne som jobbade,,, Citera
Recommended Posts