Gå till innehåll

donate_kid - Plussa 10k på 50 dagar


HSvensson

Recommended Posts

Phoenix Suns - Cleveland Cavaliers

Match

Inklusive förlängning.

Ditt spel: Singel, 2

73,00 kr 1,53

 

San Antonio Spurs - Los Angeles Lakers

Match

Inklusive förlängning.

Ditt spel: Singel, 1

73,00 kr 1,65

 

Snodda från Cyntax bettingfond.

Men jag fick bättre odds. 1,562 och 1,704! ;-) Lycka till!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 430
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Passade på att tippa på melodifestivalen innan oddsen blir sämre, tycker att jag hittat ett riktigt bra odds i Måns vs. Ernman!

 

AIK IF - VIK Västerås HK

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: Singel, 1

75,00 kr 1,50

 

Äntligen är kvalserien igång, underbart! AIK har visat att man är på gång på riktigt igen denna säsongen och även om jag inte tror man har nån chans att nå Elitserien är det ändå viktigt för laget att få en bra start på kvalet. Västerås bör besegras tämligen enkelt.

 

Leksands IF - Södertälje SK

Match

Inklusive övertid och straffläggning

Ditt spel: Singel, 1

75,00 kr 1,75

 

Usch! Svår mach men väljer ändå att ha den med i kupongen tackvare det fina oddset. Leksand är riktigt bra på hemmais med det massiva trycket från läktarna. I Södertälje har det sett tungt ut i princip hela säsongen och även om man varit förberedd på kvalserien länge tror jag man får harva i Allsvenskan nästa säsong. Tungt respass hem i första matchen blir det iaf...

 

Växjö Lakers HC - Rögle

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: Singel, 2

75,00 kr 1,60

 

RÖGLE! Kanske talar hjärtat lite mycket här men jag tycker Rögle borde lära sig av sina tidigare misstag i kvalserierna, att inte vara med från början! Nu gäller det att man vinner mot lätta pisselag som Växjö och Västerås direkt från början så man slipper jaga ifatt resten av serien. Bortais har varit rena katastrofen för RBK men med detta motståndet måste man bevisa att man klarar av att hålla elitserieklass!

 

Agnes - Molly Sandén - Melodifestivalen

Head to Head

Bästa slutplacering

No refunds on non-starters or disqualification.

Ditt spel: Singel, Agnes

75,00 kr 1,70

 

Melodifestivalen...Jag ger den en chans iaf! Riktigt fint odds här! Agnes har gått ut som en liten semi-favorit till vinsten och i detta battle mot unga, oerfarna Sandén skall det inte vara några problem iaf, ser ingen möjlighet till att förlora denna faktiskt ..

 

Malena Ernman - Måns Zelmerlöw - Melodifestivalen

Head to Head

Bästa slutplacering

No refunds on non-starters or disqualification.

Ditt spel: Singel, Måns Zelmerlöw

75,00 kr 1,90

 

Är inte denna rätt solklar också? Njäe inte lika säker som den förra men denna bör sitta ändå. Måns är den största favoriten till segern på lördag och även om Ernman's bidrag må vara populär och svenska folket vill ha en annorlunda låt räcker det inte till mot Måns som är mer känd, har en upptempolåt och får många röster från unga tjejer. Ser inte riktigt vart Ernman's röster ska komma ifrån, juryn kanske?

 

Har "privat" inne 500 kr på AIK och Måns som dubbel, 2.85 i odds tyckte jag lät riktigt bra! :)

 

Vad tycker ni om mina bets?

 

Självklart kommer det fler lördagsbet senare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni om mina bets?

 

Självklart kommer det fler lördagsbet senare!

 

 

Melodifestivalen är jag helt ovetande om men tycker du ska gå all in på HEAT, tror de skräller ;)

 

Allvarligt så ser det bra ut även om jag tycker oddset på rögle är för lågt för att vara spelbart. Play-off lagen brukar alltid skrälla friskt i början av kvalserien eftersom de är de enda med tävlingsmatcher i ryggen senaste 1,5-3 veckorna...

 

Leksand brukar ju ofta gå åt helvete med men södertälje känns på dekis så tror på det bettet. AIK bör slå västerås..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arsenal - Blackburn

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: 1

1,45

 

Bochum - Bayern München

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: 2

1,57

 

Manchester United - Liverpool

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: 1

1,85

 

Sirius - Edsbyn

Match

Ordinarie speltid

Ditt spel: 2

1,50

 

Skellefteå AIK - Linköpings HC

Över/Under

Totalt antal mål - Hemmalaget. Endast ordinarie tid.

Ditt spel: Under 2.5

1,75

 

10 dubblar blev det, 50 kr på varje, kom igen nu!! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back back back back osv ...:cry:

 

EDIT: Har redan, efter kanske 3 veckor tappat sugen på sportsbetting, haft en del oflyt och sen känns det i princip omöjligt att plussa i längden, haft småback nästan varje dag sen starten, palla fortsätta?

 

Pokersuget kom dock tillbaka så ska in i stimmet och spela bort (in?) lite cash!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den hårda verkligheten är ju att det är i längden man ska gå plus. Gäller både poker och sportsbetting. Själv skulle jag tycka det var en underbar sits att vara i, att vara i din ålder och pokern är så pass populär. Men jag är född i fel årtionde. Säger det igen. Du har en del att jobba på när det gäller ditt spel och mindset när det gäller poker. Lycka till med pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den hårda verkligheten är ju att det är i längden man ska gå plus. Gäller både poker och sportsbetting. Själv skulle jag tycka det var en underbar sits att vara i, att vara i din ålder och pokern är så pass populär. Men jag är född i fel årtionde. Säger det igen. Du har en del att jobba på när det gäller ditt spel och mindset när det gäller poker. Lycka till med pokern!

 

Du har helt rätt, tack för lyckoönskningarna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 400 kr på SvS igår för att slaska lite, uppe i 900 men tappade sista stunden ner till 96 kr :(

 

Idag tog jag nya tag, först 1 / 2 i typ 5 händer, sen in med 116:- på 2.5 / 5 och efter typ en timme har jag nästan 1600kr :shock:

 

Vann nästan allt mot samma kille som efter att jag lottat ganska kraftigt i en pott var supertiltad på mig. En hand när jag med 22 och utan träff ska bluffa på rivern synar han ner 125 kr på ingenting bara för att se min hand, hmm?

 

Jobbar upp riktigt bra till ca 800 och sen kommer den feta handen; har AKs, synar höjning från samma kille. QJX på flop, synar bet från honom, roundcheck på blank turn men sen på rivern, KLONK! T ofc ...

 

Han checkar och jag lägger ut 140:- vilket är nästan potbet, han steker lite men höjer sedan rätt kraftigt och jag ställer, han tar dirrsyn med set. Lite skumt spel av honom tbh...

 

Självklart drar jag direkt efter den handen =)

 

Nu till mitt nästa projekt:

Sugen på att gå på det gamla projektet som gällde 1k - 10k på 40 dagar men lite ändring. Nu är det plussa 10k på 50 dagar som gäller! Bara vitlingar..

 

* Start: 1000:- (15 mars)

* Mål: 11.000:- (3 maj)

* Tid: 50 dagar

* Metod: 50:- sittar på SvS (5 pers)

* Uttag: Alltid se till att jag har max 1000 kr på kontot

 

Detta ger ett resultat på 200 kr / dag, men jag lovar. Jag ska INTE tjata om dagsresultat, precis så som ni har tipsat om :)

 

Förra gången jag startade ett liknande projekt var jag inte alls sugen på att lira men nu har jag mycket större sug och tror därför det kommer att gå mycket bättre, ska dock inte säga för mycket ...

 

Jobbar samtidigt för min far litegrann med arkitektritningar. Har lite att göra där ikväll men lite lir skall det nog bli :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL med projektet. Har funderat på något liknande själv.

 

Uttag: Alltid se till att jag har max 1000 kr på kontot

 

Hur motiverar du den?

 

Lite nyfiken , har själv någon slags mental spärr som gör att jag allti spelar sämre när det finns mer stash på kontot. Det måste vara lagom scare money för att jag ska ta uppgiften på allvar. Något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL med projektet. Har funderat på något liknande själv.

 

 

 

Hur motiverar du den?

 

Lite nyfiken , har själv någon slags mental spärr som gör att jag allti spelar sämre när det finns mer stash på kontot. Det måste vara lagom scare money för att jag ska ta uppgiften på allvar. Något liknande?

 

Stämmer bra, har man 5k på kontot och plussar 200 kr märks det knappt. Bättre att ha så lite som möjligt (dock inte så lite så man riskerar att gula kontot!)..

 

Får man nåt damputbrott och börjar tilta och skotta är det bättre om det finns 1k istället för t ex 5k på kontot för mindre förlust :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL med projektet. Har funderat på något liknande själv.

 

 

 

Hur motiverar du den?

 

Lite nyfiken , har själv någon slags mental spärr som gör att jag allti spelar sämre när det finns mer stash på kontot. Det måste vara lagom scare money för att jag ska ta uppgiften på allvar. Något liknande?

 

Jag är precis tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 mars: +175:-

16 mars: +660:-

 

Kvar till mål: 9165:-

 

Lirat en hel del sittar idag, fortfarande lite oflyt i HU'erna men ska inte klaga, ITM är alltid ITM :)

 

Var hyffsat nära på att sätta en trippel med 8 i odds ikväll, två ynka hockeymål i samma match från att plussa 1050:- på 150:- satsade. Iofs inte optimalt att räkna att en 8-oddsare sitter :-P

 

EDIT: Lirade lite till, fint plus igen, lägger till det i dagsresultatet! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 mars: +175:-

16 mars: +660:-

17 mars: +440:-

17 mars: +320:-

 

Kvar till mål: 8405:-

 

Lite upp och ned innan idag men lite bättre nu på kvällen även om jag blev ägd av 3-outare i två händer i rad på 3 min typ. +320:- är jag absolut nöjd med men kunde varit minst 500 med lite normalflyt.

 

Ska inte klaga, ser mycket bra ut just nu för målet på 10k + :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...