klippan Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Jag vill inte ha min bild som visas på borden längre. Hur gör jag för att ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 edit: inte det.. test att ladda upp en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klippan Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 man får bara byta en gång och jag har gjort det...bara för att jag inte hittade någonstans att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 kolla med supporten, det var vad jag gjorde, fick då byta bild en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 kolla med supporten, det var vad jag gjorde, fick då byta bild en gång till Samma här. Hade en bild på en hund förut. Jag kom på den snillrika ídéen att hitta på att den avlidit och att det gjorde ont i hjärtat att ständigt påminnas om hans död varje gång jag slog mig ner vid pokerbordet. Dom uppskattade min kreatívitet och jag fick byta bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Hej, Emaila supporten så skall vi nog kunna hjälp till på något sätt. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Hej, Emaila supporten så skall vi nog kunna hjälp till på något sätt. Mvh, Karl PokerStars Support finns det några riktlinjer för hur många gånger man får ta bort sin bild under ett år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Finns de som byter avatar var och varannan vecka. Skicka ett mail och de kommer låta dig ändra bilden. Men tänk igenom noga för att man får bara göra det en gång, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Finns de som byter avatar var och varannan vecka. Skicka ett mail och de kommer låta dig ändra bilden. Men tänk igenom noga för att man får bara göra det en gång, lol. älskar din dubbelmoral Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olycklig_fisk Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 bubp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Skriv en anledning. Jag ljög om att jag tog min nuvarande utan tillåtelse och bröt mot diverse lagar/etiker. Men avatarbyte-medriggen är en myt Edit: Frågan var iofs att ta bort, det bör de gå med på utan lögner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 13 November , 2013 Rapport Share Postad 13 November , 2013 Hej, Vill man ta bort sin bild eller ändra den så mailar man till support@pokerstars.eu så hjälper de er. Man behöver inte ljuga eller dra någon story för att få hjälp med detta, vi hjälper gärna till. Mvh, Karl PokerStars Security Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts