Gå till innehåll

Bwin Grand


ibmachine

Recommended Posts

Min polare vann en sattelit till en 1000+40 turre på bwin

Verkar vara en märklig turnering:

 

"Grand Series är $1000+$40 buy-in No Limit Texas Hold’em ”freeze out” turneringar med ”starthögar” på 10.000 marker och mörkar som går upp var 30:e minut. Grand Series är en flight-turnering med 6 spelare vid varje bord."

 

Klickar man på flight-turnering kommer märklig info:

 

"FLIGHT TURNERINGAR

Ett annat unikt koncept som tillåter spelare att spela flerdagars turneringar på bwin Poker. Antingen spelar du en rak flight turnering, som innebär att turneringen startar på en schemalagd tid men inte fortsätter tills att den tar slut. Istället, pausar den efter ett antal timmar och startar igen samma tid nästa dag. Detta förhindrar spelare från att behöva spela för många timmar i sträck.

 

 

Det andra spännande alternativet är att spela en delad flight turnering. Denna turnering startar vid många olika tider (och datum). En spelare kan välja vilken flight som passar honom/henne bäst och sen, precis som i en rak flight, spela en visst antal timmar innan turneringar pausar. Alla spelare som fortfarande är kvar i alla olika startade flighter slås sedan samman till en final flight som spelas på en separat tid. Detta tillåter stora fält av spelare att delta i samma turnering utan att den behöver hålla på i flera dagar. "

 

Hmmm... Stämmer det att denna 1000 dollars spelas på ett så okonventionelt sätt? Erkänner att jag inte ens hänger med riktigt.

 

Nån som spelat denna?

Lite kommentarer och tips till min vän?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag inte har helt fel så är det ongame grand!! Här kommer lite bättre förklaring.

 

THE GRAND tournament takes place over three days, making it a completely unique event. The heat system means you can choose which qualifying day is most suitable for you. You can choose between competing on Friday or on Saturday. Then THE GRAND final is played out on Sunday.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...