Gå till innehåll

Tipszonen.se


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jao. Jag är medlem där med samma nick som jag har här. Man får passa sig lite när man ska kritisera TZ...även här alltså. "Alla" mods från TZ hänger här också.

 

Om man tittar hur många som läser trådarna i betaltjänsten så ser det ut som att det finns dom som faktiskt betalar. Några stycken iaf.

 

Jag hade gärna köpt den, men den är tokdyr imo. Man måste satsa rejäla summor för att det ska löna sig tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det är tveksamt om det finns någon speltipstjänst (gratis eller betal) som fungerar i praktiken. Många värdeodds sänks så fort att det blir svårt att hinna få in spelet till samma höga odds som i tipset.

Jag har testat att följa några och har då satsat på de rekommenderade spelen de gånger oddset inte hunnit sjunka. ROI:t har då blivit betydligt lägre än vad de redovisar. Man måste i princip sitta vid datorn 24/7 för att komma upp i samma ROI.

Försöker man diskutera problemet raderas oftast inläggen eller så får man något annat typ av aggressivt bemötande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Eller så inser man att man inte blir rik på sportsbetting...

 

Jag har det gott ställt tack vare sportsbetting.

 

Jag är betalande medlem på TZ (för att få lite bredd i mitt spelande) och tycker att tjänsten fungerar bra. Dock är den i dyraste laget så jag är inte säker på att jag förlänger den.

 

Vissa portföljer som exempelvis golf är meningslösa att följa eftersom oddsen sänks direkt och man riskerar att bli taggad av spelbolagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TZ kommer gå samma väg som insomnade Tipsnytt gjorde. MAn kan inte vara för girig och ta massa betalt för tips som saknar värde.

Skillnaden mellan TZ och TN är att TZ inte drivs av en kriminell "ledare" så som TN gjorde.

 

TN var en fantastisk sajt när den var som bäst. Goran var en underhållande kille, synd att han sköt båten i sank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...