purplecard Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Hej. Nu finns möjligheten att byta nick var 30:e dag på den sida jag spelar på mot tidigare var 180:e dag. Tycker ni att det är självklart att byta så ofta man kan så motståndarna inte har så många händer på mig och att det blir svårare att sätta mig på t.ex. vilken tre- och fyrbetsrange jag har? Det som talar för att inte byta är att jag på ett engelskt forum blivit omnämnd som en av de bästa spelarna på den nivån jag spelar på och att några där hade stor respekt för mig och inte vill gå in i duell med mig allt för ofta. Är detta något som gör att man inte ska byta nick tycker ni? Fiskarna har ju ingen aning vem de spelar mot ändå så där spelar det väl inte stor roll men det är ju alltid skönt om de andra regularspelarna aktar sig för att sno blinds eller trebetta min tvåbett bara för att de har respekt för en. Det enda som spelar roll för mig i poker är pengar så nån ikonstatus bryr jag mig inte alls om på nämnda forum. Tjänar jag en extra krona på mitt val väljer jag utan tvekan det framför att omnämnas på nåt forum. MVH Citera
heltok Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 jag är ner $10k sedan jag bytte nick. Citera
LuckyStar5.1 Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 PartyPoker? ....gillar idén om att man kan byta nick. Citera
heimdall87 Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 detta har varit uppe på 2+2. har för mig att en av de största "cons:ens" var att sajterna behöll player notes på en. inte så bra. Citera
pezdawg Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 jag är ner $10k sedan jag bytte nick. Var spelar du? Citera
Weedobooty Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Det enda som spelar roll för mig i poker är pengar så nån ikonstatus bryr jag mig inte alls om på nämnda forum. Tjänar jag en extra krona på mitt val väljer jag utan tvekan det framför att omnämnas på nåt forum. Där har du väl svaret på din fråga. Stealth är bättre än fåfänga i poker. Citera
amdreasch Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Jag funderar på samma sak., Har spelat med samma nick i øver ett år på SVS nu men blir nog tvungen att byta nick nu eftersom att jag lirat på en bekants konto.. Citera
Fetto Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Jag funderar på samma sak., Har spelat med samma nick i øver ett år på SVS nu men blir nog tvungen att byta nick nu eftersom att jag lirat på en bekants konto.. grattis på 18årsdagen Citera
Recommended Posts