Gå till innehåll

Byta nick eller inte?


purplecard

Recommended Posts

Hej.

 

Nu finns möjligheten att byta nick var 30:e dag på den sida jag spelar på mot tidigare var 180:e dag. Tycker ni att det är självklart att byta så ofta man kan så motståndarna inte har så många händer på mig och att det blir svårare att sätta mig på t.ex. vilken tre- och fyrbetsrange jag har?

 

Det som talar för att inte byta är att jag på ett engelskt forum blivit omnämnd som en av de bästa spelarna på den nivån jag spelar på och att några där hade stor respekt för mig och inte vill gå in i duell med mig allt för ofta. Är detta något som gör att man inte ska byta nick tycker ni?

 

Fiskarna har ju ingen aning vem de spelar mot ändå så där spelar det väl inte stor roll men det är ju alltid skönt om de andra regularspelarna aktar sig för att sno blinds eller trebetta min tvåbett bara för att de har respekt för en.

 

Det enda som spelar roll för mig i poker är pengar så nån ikonstatus bryr jag mig inte alls om på nämnda forum. Tjänar jag en extra krona på mitt val väljer jag utan tvekan det framför att omnämnas på nåt forum.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...