Gå till innehåll

CobbV, klädtips till sommarn?


cobb89

Recommended Posts

  • Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mm köp inte blåa chinos.

 

 

 

 

 

 

De för tolv pund. Finns i fler färger i stockholm..

 

 

 

mmmmmmm bara att hålla med, mina är dock för slitna nu..

 

Hehe, varför inte blå chinos? Kanske börjar bli lite vanligt men de är ju snyggt ändå?

 

+1, jag har själv ett par i varenda färg som finns :)

 

du hittar de på urban outfitters i sthlm

 

Kk, får kolla upp det, blir nog en sväng till stockholm faktiskt. Men då måste jag ju ha klart för mig vart jag ska gå annars blir det mest yrning för min del...

 

Ljusblå tycker då jag iaf:-)

 

Okej :-D Gillar nog dom mest jag själv också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Såg det här nu också. Tycker inte om Elvinebrallornas stuk.

Har själv tre par Dr. Denim och sköna är dom. Man skulle kunna kalla dom "cheans" då det är en blandning av chinos och jeans, lite robustare. :)

 

Men kika in grandpa, har inte handlat där själv men schyssta grejor har dom verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EMO?

 

Är du också en av dom som tror att man är emo kid för att man går runt med Converse? :lol:

 

Tycker inte nån av byxorna var särskilt snygga Cobb , schyssta färger dock.

 

Kolla in chinos från Tiger of Sweden eller Hope , dom har schyssta. Acne har också ett par schyssta , annars går det att hitta billigare på tex MQ , dom hade ett par ljusblåa som var snygga för drygt rödingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det här nu också. Tycker inte om Elvinebrallornas stuk.

Har själv tre par Dr. Denim och sköna är dom. Man skulle kunna kalla dom "cheans" då det är en blandning av chinos och jeans, lite robustare. :)

 

Men kika in grandpa, har inte handlat där själv men schyssta grejor har dom verkligen.

 

Hehe okej, yes ska kika in den sajten :-)

 

Är du också en av dom som tror att man är emo kid för att man går runt med Converse? :lol:

 

Tycker inte nån av byxorna var särskilt snygga Cobb , schyssta färger dock.

 

Kolla in chinos från Tiger of Sweden eller Hope , dom har schyssta. Acne har också ett par schyssta , annars går det att hitta billigare på tex MQ , dom hade ett par ljusblåa som var snygga för drygt rödingen.

 

Mm, finns ju ett par acne chinos på zoovillage också, men alltså jag tycker att 1,1k för chinos är gansk överdrivet. Det kan man ju nästan hitta 2 par för bara man letar lite bättre. Måste bara hitta dom :-D Velours blåa är snygga som fan, en kompis har dom, men dom kostar också runt 1k.

 

Nån kan ju hojta om dom hittar chinos för runt 6-800 :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

My Pick:

 

Skor: Hugo Boss, för sneakers föredrar jag skorna med marijuanamärket på sulan, glömt vad fan dom heter.

Chinos: No Nationality 07

Jeans: Acne (Cheap Monday kan faktiskt överraska med bra passform och snygga modeller ibland, ett bra budgetmärke) Adidas samarbete med Diesel e riktigt sjyst också (finns på Adidas koncept stores)

Skjorta: Daniel Alessandrini, Filippa K

Jacka: Belstaff, David Design

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Mm, finns ju ett par acne chinos på zoovillage också, men alltså jag tycker att 1,1k för chinos är gansk överdrivet. Det kan man ju nästan hitta 2 par för bara man letar lite bättre. Måste bara hitta dom :-D Velours blåa är snygga som fan, en kompis har dom, men dom kostar också runt 1k.

 

Nån kan ju hojta om dom hittar chinos för runt 6-800 :-D

 

Isf kan jag rekommendera chinosarna på tex MQ eller Carlings. Har 2 st Vailent chinos från Carlings för 600 kr och dom är riktigt sköna och har bra kvalitet. Finns i allt från röda till beiga. Dom på MQ kostar nog också runt 500-800 kr.

 

 

Skor: Hugo Boss, för sneakers föredrar jag skorna med marijuanamärket på sulan, glömt vad fan dom heter.

 

 

Du syftar nog på Swear , dom säljs bla på Zoovillage. Var ruggigt populära när dom kom , minns att alla hade dom. En blandning mellan finskor och sneakers typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ty men hittade inga priser eller nåt?

 

Ska det bli nån jävla modeblogg här nu eller? :-D

 

atm ja :-P pokern känns kall atm. Var iofs varm ett par dagar men sen straffas man direkt igen ;-)

 

My Pick:

 

Skor: Hugo Boss, för sneakers föredrar jag skorna med marijuanamärket på sulan, glömt vad fan dom heter.

Chinos: No Nationality 07

Jeans: Acne (Cheap Monday kan faktiskt överraska med bra passform och snygga modeller ibland, ett bra budgetmärke) Adidas samarbete med Diesel e riktigt sjyst också (finns på Adidas koncept stores)

Skjorta: Daniel Alessandrini, Filippa K

Jacka: Belstaff, David Design

 

Najs, ska kolla igenom detta lite mer senare då jag ska käka nu. Låter som schyssta tips. Sen blir de nog lite Fifa och förmodligen söndagsparty avsnitt 2 som jag inte sett ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite poker ändå men nu blir det lite PS3. Lägger upp en hand mellan allt klädsnack dock.

 

Bra bluff? Bör jag checka bakom river istället och ta den mer passiva linjen? Tycker att jag verkligen måste bluffa den rivern som spelat. Det som talar emot är att jag spelat 29/27 med en 3bet på 25% på bordet över 100 händer och bråkat med killen en del då jag satt i poss på honom.

 

Killen har btw 510 kvar på river för er som inte orkar räkna :-D

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($844)

Hero ($1,061)

CO ($447)

BTN ($526)

 

Dealt to Hero T:diamond:4:diamond:

 

fold, SB calls $5, Hero raises to $20, fold, SB calls $15,

 

FLOP ($45) 9:diamond:2:heart:J:diamond:

 

check, Hero bets $45, SB raises to $112, Hero calls $67.50,

 

TURN ($270) 9:diamond:2:heart:J:diamond:Q:heart:

 

check, Hero bets $205, SB calls $205,

 

RIVER ($680) 9:diamond:2:heart:J:diamond:Q:heart:A:heart:

 

check, Hero bets $680

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han sitter väl på J med kass kicker, han vill väl hålla nere potten på turn och sen kommer även ett A på river vilket gör brädan ännu mer jobbig för han. Han bör ju folda den då det finns en satans massa som du kan ha som slår han, om han nu ens har ett J..

 

Varför spelar inte du poker på heltid? Rullar ju på riktigt bra för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han sitter väl på J med kass kicker, han vill väl hålla nere potten på turn och sen kommer även ett A på river vilket gör brädan ännu mer jobbig för han. Han bör ju folda den då det finns en satans massa som du kan ha som slår han, om han nu ens har ett J..

 

Varför spelar inte du poker på heltid? Rullar ju på riktigt bra för dig!

 

Jo, jag gillar bluffläget iaf. Reppar ju en jävligt bred värderange tycker jag.

 

För tillfället bor och jobbar jag här i Oslo, sparar ihop pengar till en resa genom jobbandet, åkte hit för att jobba och skulle bara kännas konstigt att gå över på heltid då. Flyttar dock hem till Sverige i slutet av juni och därmed upphör nog mina knegardagar på ett bra tag (förhoppningsvis iaf).

 

Sen har jag inte så mycket för mig ändå på dagarna här i Oslo, jag bor ju med polarna så den sociala biten får man ju ändå. Hinner ändå spela tillräckligt mycket, antagligen ungefär lika mycket som jag hade gjort om ja inte jobbade :-P, ganska skönt också att dra in 16-20k norska i månaden + pokerpengarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är nice, å norska flickor finns det väl säkert gott om oxå så :)

 

Hur många timmar lirar du? och är det bara på svs?

Tycker inte man ser dig allt för ofta, iof så hinner inte jag alltid lira så mycket som jag vill.

 

mhm... russarna nu vettu, inte mkt som går upp mot 10 norska 18åringar festande på en russbuss kan jag säga :-D

 

vetifan hur mkt spel de blir, blev 90h förra månaden men då spelade jag väldigt mycket också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wannabesteekarehäribodenprototypens pick:

 

Skor: Ett par fräsiga vita nikeysar.

Chinos: chinos är så -85, idag är det jeans som gäller. Gärna av märket evisu, tommy hilfiger eller ijin. Batistini gör även ett par fräsiga budgetmodeller.

Jeans: se ovan

Skjorta: byt ut skjortan mot en snygg vit hoddie och ett tight svart linne. H&M har ok linnen för bra pris och D&G hoodien kan man passa på att köpa när man besöker thai.

Jacka: Ljung. http://stayhard.se/Product.aspx?productID=14961&attribute1Value=4133

Övrigt som alla måste ha; En svart diva mössa med vitt tryck, en vit svea med blått tryck och vita inter sport tubisar som ska dras så långt upp över byxbenet som det går. Om man har stora fötter eller småa sockar så får man fråga brevbärarn efter gummiband, det funkar också och sedan är det tight att bara ha snoddarna där.

 

Sedan ska man självklart se så white trash ut som man kan. Därför måste man tatuera sig, skaffa massa fula armband, även halsband och en snygg skarfff, så fckin jääävla tight helt sjyyyyyk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wannabesteekarehäribodenprototypens pick:

 

Skor: Ett par fräsiga vita nikeysar.

Chinos: chinos är så -85, idag är det jeans som gäller. Gärna av märket evisu, tommy hilfiger eller ijin. Batistini gör även ett par fräsiga budgetmodeller.

Jeans: se ovan

Skjorta: byt ut skjortan mot en snygg vit hoddie och ett tight svart linne. H&M har ok linnen för bra pris och D&G hoodien kan man passa på att köpa när man besöker thai.

Jacka: Ljung. http://stayhard.se/Product.aspx?productID=14961&attribute1Value=4133

Övrigt som alla måste ha; En svart diva mössa med vitt tryck, en vit svea med blått tryck och vita inter sport tubisar som ska dras så långt upp över byxbenet som det går. Om man har stora fötter eller småa sockar så får man fråga brevbärarn efter gummiband, det funkar också och sedan är det tight att bara ha snoddarna där.

 

Sedan ska man självklart se så white trash ut som man kan. Därför måste man tatuera sig, skaffa massa fula armband, även halsband och en snygg skarfff, så fckin jääävla tight helt sjyyyyyk!

 

norrland ftw obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tränat rätt mycket o haft annat för mig senaste dagarna så inte överdrivet mkt poker men en del har det blivit iaf, har gått tillbaka till 2,5/5 nu några tusen händer och tänkte stanna en stund till så att ja får tillbaka självförtroendet helt.

 

Börjat testa mig fram med en lite LAGigare stil nu för att kunna växla mellan beroende på bordstyp osv. Tror det kan vara bra speciellt uppe på 5/10 där borden är otroligt olika varandra. Kanske lägger upp nån hand ikväll för de blir nog spel då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...