Gå till innehåll

CobbV, klädtips till sommarn?


cobb89

Recommended Posts

  • Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fixade du mobilt bredband och vad gick det på isf? Ska antagligen flytta ihop med tjejen snart och jag måste ju ha internet!!!11

 

Nope blev aldrig av. Försöker att undvika att spela när internetet dampar ist. Att de ligger nere några dagar lite då o då gör egentligen inte så mycket eftersom jag blir rätt mkt mer aktiv i mitt vanliga liv när jag inte kan spela :-P

 

I sverige kan du hitta det för 200kr/mån så de är bara att tuta o köra :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch. Kall månad än så länge, hittade ikväll ett rekordback (8000). Berott både på att jag sprungit äckligt dåligt men också spelat riktigt jävla uselt.

 

Blev en ganska stor cashout för att lugna psyket, hoppar ner på 2,5/5 ett tag och hoppas på att springa bättre där och få tillbaka lite psyke. Jag är nog min egen största fiende inom pokern. Lite svårt att göra något åt tyvärr.

 

Springer jag bra blir det ett nytt försök på 5/10 inom kort, tror de blir lugnare med pengarna desto fler gånger man möter motgångar så jag får se det positiva i skiten.

 

Night folks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att det går dåligt för dig. Jag är också en 5/10 spelare som det går dåligt för. Hur mycket ligger du + nu för månaden?

 

Mvh Badpitt

 

Ligger +3000 tror jag. Vet inte exakt eftersom det blev en cashout och mitt HM dampat loss en hel del.

 

Känns ju sådär att ligga knappa 2 inköp upp efter 15 dagar, men det är ju inte minus iaf. Beror mest på att jag spelat som en jäkla apa också. Hatar mitt psyke :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger +3000 tror jag. Vet inte exakt eftersom det blev en cashout och mitt HM dampat loss en hel del.

 

Känns ju sådär att ligga knappa 2 inköp upp efter 15 dagar, men det är ju inte minus iaf. Beror mest på att jag spelat som en jäkla apa också. Hatar mitt psyke :rolleyes:

 

samma för en annan, ligger knappa 1kplus.

Tiltat som en idiot i början av månaden vilket ledde till monsterhålet som man nu lyckats ta igen, men känns futtigt att ligga 1bi + efter en halv månad :/

Hatar mitt psyke med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, total missär atm. Spelar riktig jävla uselt och det stör mig. Måste ta o tagga till nu och fina till månaden lite iaf. Vore tråkigt med en dålig månad som förstör dom två senaste, hehe.

 

Tappade typ 1000 idag igen. Börjar bli lite tröttsamt de här. Nu måste jag sova, upp o kriga på jobbet imorrn. Längesen jag var uppe såhär sent trots att jag ska upp. Lär vara död imorrn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Får börja klonka lite mer rivers och sånt, det funkar för mig iaf.

 

Ang. mobilt bredaband brukar man få skriva upp sig ett tag, ja. Jag har ett 3-abbonemang liggande som jag bara har användning för på sommaren egentligen, men nog fan betalar jag 200:-/mån eller så ändå.

 

Mitt sätt att lösa problemet var att sätta mig ute i en park och spela ~10-12 timmar samma dag som jag köpte det, för att på så vis täcka hela investeringen på en gång. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det fisk?

 

Running like the wind! Fast åt fel håll. Är för tillfället -5k för månaden vilket är riktigt sjukt, tror jag haft 1 minusmånad förut sen oktober 2007.

 

Har gjort en del sjukt kalla spel i inköpspotter på både 5/10 och 2,5/5 så det är inte bara att jag är runbad, tyvärr. Men ska försöka kötta lite nu så kanske jag lyckas hamna +-0 för månaden iaf. Sen kötta vidare i april är väl tanken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
updates din slacker

 

Hehe, internet är riktigt cp såhär när jag är ensam i påsk. Men nu gick det faktiskt igång plötsligt. Märkligt!

 

Jag har spelat en hel del i april och varit brutalt kall på 2,5/5 men däremot har jag hittat en del fina skott på 5/10 och även 7,5/15. Vet inte exakt vad jag ligger för månaden men det borde ligga kring 10,5k upp för tillfället.

 

Mars slutade -7k och var väl lite wake up call då jag hade börjat spela riktigt illa, spelade dock bra sista veckan det tråkiga resultatet till trots.

 

Nu ska jag väl kanske dra igång lite lir när internet väl fungerar. Wish me luck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Updates igen faktiskt. Jag har idag spelat riktigt mycket och klonkat friskt på 2,5/5, slaskade tyvärr iväg 1500 på ett way 2 high skott. Men sitter tightpedal blir man lite väl sugen.

 

Lite trist att skottet inte gick hem men ligger rätt brutalt + på mina skott allt som allt eftersom jag endast tar dom vid extremvärde så jag tror de va ett helt ok val ändå :-) Men man ångrar sig ju alltid när dom gått dåligt.

 

Månaden ligger 14500+ vilket är riktigt fint mtp att det bara är i början av månaden. Ska försöka hålla mig till 2,5/5 och 5/10 lite mer bara så slipper jag riskera ett likadant ras som förra månaden kanske.

 

Cheers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad hände förra månaden? när går du upp helt på 5/10? känns som att du måste slå nivån med rauge

 

Hehe, jag har lite svårt att avgöra om du är seriös eller inte men men...

 

Jag gick in i en riktigt kall period på typ 20k händer, vilket medförde att jag började spela som en pajas, som vanligt när jag springet kallt. Har fått lite bättre koll på vad jag egentligen gör dåligt när jag springer kallt nu så kan förmodligen hålla nere det i framtiden.

 

Tappade därmed rätt mkt av rullen, cirka 25k droppade jag. Sen tog jag ut typ 35k som den pussy jag är. Därav är inte rullen riktigt redo än, men om det fortsätter i den här takten och jag fortsätter spela bra så kanske vi kan hoppas på att jag är uppe till maj iaf.

 

edit: btw varför har du tagit bort Mclovin? han ger mig ett leende på läpparna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt kallt idag... kan jag komma från denna? Hade 3betat killen riktigt mycket, hade runt 15% 3bet tot på bordet så borde haft ganska lös image

 

Seat 1: fi1 ( $208.26 USD )

Seat 3: Jag ( $2688.49 USD )

Seat 4: fi2 ( $429.51 USD )

Seat 5: fi3 ( $3853.29 USD )

Seat 2: fi4 ( $2881.16 USD )

Jag posts small blind [$5.00 USD].

fi2 posts big blind [$10.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Jag [ Qh Jh ]

fi3 calls [$10.00 USD]

fi1 folds

fi4 raises [$45.00 USD]

Jag raises [$155.00 USD]

fi2 folds

fi3 folds

fi4 [$115.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6h, 8s, Qs ]

Jag bets [$220.00 USD]

fi4 calls [$220.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Jc ]

Jag bets [$550.00 USD]

fi4 raises [$1100.00 USD]

Jag raises [$1758.49 USD]

fi4 calls [$1208.49 USD]

** Dealing River ** [ 5c ]

fi4 shows [Td, 9c ]

Jag shows [Qh, Jh ]

fi4 wins $5381.98 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...