Gå till innehåll

valutakurser


P3zz

Recommended Posts

Forex använder väl sig av växelkurs, dvs inkl. deras avgift eller finns även valutakursen där?
Tror inte det.

Skulle vara konstigt isåfall att de bara tar ett öre per 10usd.

 

Står på hemsidan:

Här kan du se vad du skulle få för dina pengar hos FOREX Bank idag. Våra kurser uppdateras kl 11.00 varje vardag samt 17.00 på fredagar. Lokala avvikelser kan förekomma. Eventuella växlingsavgifter kan tillkomma, se prislistan för ytterligare information. Vi reserverar oss för eventuella felaktigheter och ändringar på webbplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle inte google ha uppdaterade kurser?

 

En del sidor har inte dagligen uppdaterade kurser. Jag förstår ditt resonemang om man är ute efter att hitta exempelvis svaret till "vem är premiärminister i..." där det bara finns ett svar. I detta fallet ser jag dock ingen anledning att ödsla tid på att leta upp en sida som är reko, om folk kan rekommendera några de vet är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte varför du tror att jag avser att leta upp andra siter med google.

 

Nej, varför skulle någon få för sig något så urbota dumt? Tur att du är duktig nog att inte berätta hur det går till också.

 

Man kan använda google för att konvertera genom att bara skriva in t.ex. "763 SEK in USD" så kommer resultatet upp direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va?

 

Jag erbjuder er gåvan att själva få tänka ut svaret, men INGEN tar någonsin chansen. Svaret finns alltid där. Till och med för troglodyter.

 

 

Jag googlade lite:

 

Troglodyter är en antik benämning på folkslag som inte bodde i hus. Ordet betyder "grottvarelse".

 

Tack! Google är riktigt bra, tänk att jag inte använt den sidan förr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...