Hjort Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 hade Hjort varit lika bra som folk här på PF verkar tro att han är hade han lirat 200 400 och inte 10 20. Alltså, jag tror inte att jag är så bra så varför någon annan skulle tro det vet jag inte. Men hur bra jag än vore skulle jag inte spela 200-400 utan mycket stor rulle. Egentligen så har jag varit på semester från pokern sen nyår ungefär, så det blir inte direkt något klättrande i nivåerna nu. Har tänkt mig en sommar i spelberoendets tecken och kommer då lägga rätt mycket tid på att spela. Men herregud! Under parningssäsongen borde spelandet begränsas till enstaka BJ-sessioner på krogen. Kan det här vara en sån där double-entendre jag hört talas om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Kan det här vara en sån där double-entendre jag hört talas om? lol!! Quote of the day (trots att dualiteten tidigare "berörts") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Tycker för övrigt alla pokerforumister borde lägga lite i rake till Hjort, han lär ju ha lärt en hel del av er i sina dar. Heh, vem är det som ska betala till vem här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts