gibbsson Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Hej pf! Vi är 2 mtt-åsnor (eisenhower1 och mendieta19) som kör igång en dagbok tillsammans, vi har båda haft dagböcker innan men nu provar vi en ihop. Eftersom vi bara spelar MTTs kommer vi att fylla dagboken med bad beats och förlorade flippar för chiplead. (Kanske kommer in någon mer i dagboken senare) GOGOGO8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 heja dagboksriggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Äntligen är ni tillbaks med dagböcker! tack och good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Såååja! Kul att ha er tbx!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Nu behöver jag ingen mer julklapp! GL GL GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Go go go go! Lycka till etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 GL! Me shall, and will follow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetrapacket Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Lycka till! Kommer följa denna och hoppas på att ni radar upp klonk efter klonk:-) (som ni gjort hittils;-) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 Jag kör igång dagboken med en nattgrind. Bustade nyss $200 turbon på ftp itm. Kör vidare och startar upp tom 03. Kommer nog trycka in lite grind under julhelgen, sen bär det av till bahamas och pca. Vi åker över den 29e, så det blir till att fira nyår där8-) Vi som åker är jag, mendi, consp och några till. Sen startas det upp en träningssida på svenska den 1e jan. Där kommer jag att vara en utav coacherna(conspiracy är den andra MTTcoachen). Ska jobba lite med det också innan vi åker. Aldrig spelat in videos innan så ska bli kul att prova på. Hoppas och tror att ni som signar kommer hitta lite nya idéer att lägga till erat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Riktigt kul! glglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Härligt! glgl båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 God Jul PF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 ska följas så gott det går! kul med två highstakes mttare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Dagboksriggen nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Härligt värre, ska följas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 hur gick det i 50k på stars igår mendieta? /ggyo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 Var är dagboksriggen??? kallare start får man leta efter.. Bust allt utom 33r:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 hur gick det i 50k på stars igår mendieta? /ggyo 6a tror jag för $4k:| Var är dagboksriggen??? kallare start får man leta efter.. Bust allt utom 33r:-( det är ju det som är dagboksriggen! jag sparar min till lördag så jag inte blir ledsen över julen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Härligt att ni är tillbaka killar! Denna skall följas! Gl å god jul=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 idol2009, detta blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 Skippade sömnen efter grinden eftersom jag sov 09-19 igår:roll: Sitter och väntar på att affärerna ska öppna så att man kan handla klart alla julklappar... Gäller att passa på kl10 när affärerna öppnar och alla andra nyss har gått och lagt sig:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 Hej! Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 jag ska också handla julklappar idag! men först skrillor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts