LillaMy Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Jag såg en sida som jag inte hittar längre där man kunde söka på användarnamn och se vad de vunnit/förlorat. Det gäller cashgame, alltså inte pokerlistings eller sharkscope. Någon som vet vad jag menar och har länken? Posta den gärna i så fall. /mvh Citera
LillaMy Postad 22 December , 2008 Författare Rapport Postad 22 December , 2008 Jag hittade, pokertableratings.com ifall någon annan är intresserad. /mvh Citera
klabbisjp Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Verkar kass, sökte på mig hittade inget:shock: Citera
JimmyRare Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Verkar kass, sökte på mig hittade inget:shock: Tror bara de trackar nl100+. Citera
gdaily Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Sådana här sajter är extremt dåligt för pokern, men det hoppas jag att alla förstår? Citera
rosen Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 jätteilla, förutom för mig som bara hitta ett nick och där låg jag tydligen back 4k på 16k händer. Hoppas alla mina motståndare kollar den sidan Hade en liten nedåtswing på 4dagar då en ny pratglad grinder hade börjat för ett halvår sedan, och så drog jag ut honom i en stor pott (typ set på turn med lägre överpar och sen dega vi). Hans förföljelse var den bästa annonseringen man kunde haft. Han berätta gärna vilken fisk jag var och hur mkt jag förlorat. Hade varit dyrt och rätta hoom tror jag. Kanske ett nyårslöfte att börja byta nicknames på sidorna? (ps, sök på min favoritspelare scout315. inte gått så bra på full tilt el part el Ipoker under 2008 ) Citera
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Sådana här sajter är extremt dåligt för pokern, men det hoppas jag att alla förstår? Den effekt du oroar dig för uppstår inte i någon relevant utsträckning. Tänk: Vilka är det som kollar på såna här sidor? Citera
gdaily Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Den effekt du oroar dig för uppstår inte i någon relevant utsträckning. Tänk: Vilka är det som kollar på såna här sidor? Uppenbarligen så listade du bara ut ett av minst tre argument. Förlorande spelare kan få reda på hur mycket han egentligen förlorar Vinnande spelare har lättare att hitta fisk Skatteverket i olika länder kan använda dessa siffror som bevis Citera
Klyka Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Fiskhittarargumentet, OK. Det första - oviktigt av den anledning jag angav. Skatteverk - svårt att se den domstol som fäller någon med en sån sida som bevis. Gäller bara att överklaga respektive skattemyndighets beslut, som i sig kan ha betydligt lösare grunder. Med reservation. Citera
DrRoland Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Vinnande spelare har lättare att hitta fisk Samma problem med PT, holdem manager och diverse fishfinder verktyg. Sen gnäller folk på borden är fulla med grinders och shortstackar med vpip på 16, LOL! Citera
Recommended Posts