Klyka Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Kan du komma på någon situation där du VET att fi sitter på nöten och du inte har ett drag, då det är rätt att värdebetta? Jag kan. =) Citera
mr-flow Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Kan du komma på någon situation där du VET att fi sitter på nöten och du inte har ett drag, då det är rätt att värdebetta? Jag kan. =) Det finns flera FI? Citera
jkkman Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Om du också har nöten och är prop med över 100% rakeback? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När fi har timat ut och kommer autofolda mot en bet? Svårt att få till i livepoker dock... Edit: Kanske inte räknas som värdebet egentligen, men om enda sättet att vinna potten är att beta borde det ligga värde i det hur som helst. Citera
Eblinho Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 när brädan e typ KKKKA och fi är efterbliven och kan folda. Citera
jkkman Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När fi har timat ut och kommer autofolda mot en bet? Svårt att få till i livepoker dock... Hört talat om laxerande medel? Se till att få i det i Fi's drink och stek sen ordentligt... Citera
Drunken_Penguin Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Hört talat om laxerande medel? Se till att få i det i Fi's drink och stek sen ordentligt... Jag skulle fortfarande tycka att det är svårt då jag inte har någon som helst erfarenhet av att slinka saker i andras drinkar. Citera
heltok Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Kan du komma på någon situation där du VET att fi sitter på nöten och du inte har ett drag, då det är rätt att värdebetta? Jag kan. =) intressant fråga. * fi vill bevara bubblan och fi är übersmart * lönsamt cashgamebord igång och vi får max spela ett visst antal bord * fi är james bond och vi suger på poker och vill chipdumpa för att terroristen inte ska vinna Citera
gdaily Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När vi har samma nöt men vi frirullar honom, ex: Vi har Q:s: J:s: Han har Q:h: J:c: Brädan är A:s: K:d: T:s: (det räcker förvisso med ett spader på bordet för en runner-runner hos oss. Citera
Memory Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När vi har samma nöt men vi frirullar honom, ex: Vi har Q:s: J:s: Han har Q:h: J:c: Brädan är A:s: K:d: T:s: (det räcker förvisso med ett spader på bordet för en runner-runner hos oss. Vi hade ju inget drag. Citera
Eblinho Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Vi hade ju inget drag. När de ligger ´nuts på bordet och man har över 100% rakeback Citera
Cyntax Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Vi hade ju inget drag.Jora. Vi har runner-runner-flush! Citera
Klyka Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Jora. Vi har runner-runner-flush! Han menade att Olas exempel bryter mot förutsättningarna i OP, då jag skriver i OP att vi inte har något drag. Keep em coming, många bra förslag hittills. Situationen jag tänker på har inte berörts ännu, dock. Citera
asfalten Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 när Fi är disconnectad och du vet att han inte hinner fixa sin uppkoppling. annars: När ni colludar såklart och ska dumpa chips åt endera hållet. Citera
Klyka Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 När ni colludar såklart och ska dumpa chips åt endera hållet. Ämnet känns aktuellt och bekant på nåt konstigt sätt! :D Citera
gdaily Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När vi har mer än halva kortleken som vinstkort, sker ofta i Omaha Edit: Fan, då hade vi ju obv drag. Citera
Klyka Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 När vi har mer än halva kortleken som vinstkort, sker ofta i Omaha Du och dina drag. Edit: Du hann före med din edit. Citera
gdaily Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 När det är en trevägspott och vi också har nötterna och ska klämma en spelare emellan oss Citera
okocha Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Om man är Phil Hellmuth och spelar på ub? Citera
martenmania Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 5-card draw med specialregeln att man måste byta minst ett kort. (Fyrtal mot Royal.) Citera
AdslVerbe Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Vi betar för att inte ge superfisken till vänster om oss samma chans att bluffa bort hela sin stack till fi med nöten? Citera
Jakelamotta Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 I razz eller 2-7 lowball såklart. edit: Eller omaha hi/lo(du har också bästa höghanden men också sämsta låghanden.) Citera
ebisumaru Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 vi har också nöten och fi kan inte syna pga raken Citera
Klyka Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 vi har också nöten och fi kan inte syna pga raken Bingo! Det var detta fall jag tänkte på. En del andra svar i tråden är också fullt korrekta imo. Citera
jkkman Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 vi har också nöten och fi kan inte syna pga raken Jag försökte utnyttja detta för flera år sedan när jag lirade microlimit. Det funkade inte. Fi tänkte inte eller så tyckte han helt enkelt inte om mig för att jag var så lurig Citera
Recommended Posts