Dead-Inside Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Followup question: Finns det sånna här personer i Sverige och vart kan jag i så fall beskåda en? btw, YOU'RE ALL DARK-SIDED. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 påminner om Taras mor i True Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Du får nog åka till något köpcentrum i Västergötland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Inget fel på henne enligt de flestas uppfattning. Hon är bara djupt troende. Själv anser jag att hon är sinnessjuk och borde spärras in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 20 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2008 Inget fel på henne enligt de flestas uppfattning. Hon är bara djupt troende. Själv anser jag att hon är sinnessjuk och borde spärras in. Tror nog att de flesta inser att det är fel på henne. Hon är precis på den där gränsen när hon fungerar i samhället och när hon inte gör det och behöver låsas in för behandling. Skulle inte alls förvåna mig om hon nån gång knivhugger nån "hädare" i ett vredesutbrott. Jag och polaren snackade lite på MSN och det finns massor med kul artiklar och fler klipp med henne. Hon var bl.a. med på ett till avsnitt av Trading Spouces (IIRC) som även OP klippet är från. Det som roar mig mest, tror jag, är att hon är så jävla ful och äcklig samtidig som hon dömer andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Hon heter Marguerite Perrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Haha, bananas. Trodde hon skulle få en hjärtinfarkt av allt jävla gastande. Det är väl ganska uppenbart att hon är deprimerad och dekadent, kolla på kroppshydda och munhygien t.ex - hon verkar ju skita totalt i sig själv. Sen projicerar hon sin ågren på att snöa in totalt på att skrika om demoner och okristiliga saker. What a fucking bag of nutz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 Hon är en hjälte imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 klassiker. funderar på svenska motsvarigheter.. typ sebastian dawkins Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 December , 2008 Rapport Share Postad 20 December , 2008 klassiker. funderar på svenska motsvarigheter.. typ sebastian dawkins DU ÄR ENTLEDIGAD PUNKT SLUT FINITO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 Är väl rätt obv vad som är fel på henne om man kollar på videon? Hon är ju kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KimHartman Postad 22 December , 2008 Rapport Share Postad 22 December , 2008 DU ÄR ENTLEDIGAD PUNKT SLUT FINITO! Men du har en massa krav på mig, nu. Härliga minnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 December , 2008 Rapport Share Postad 22 December , 2008 Followup question: Finns det sånna här personer i Sverige och vart kan jag i så fall beskåda en? Helt normal vardagsscen i vilken småländsk stad som helst norr om nazistbältet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 December , 2008 Rapport Share Postad 22 December , 2008 Stackars barn asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 Ho ho ho. Sjukaste jag sett på länge! Vad är det för galet program de håller på att spela in egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts