bodybuilder120 Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Var ett tag sen jag lirade där men funderar lite på nystart.. 1) Kan jag öppna nytt konto? 2) Finns rakeback att få? 3) Hört talas om nåt bonusprogram (kanske istället för rb). Får man detta utan att behöva krånga med nån aff , sponsorlänk, eller annat? 4) Är det bra action? Tänkte sngs turbos $10-$20. 5) Hur många bord får man spela max samtidigt? 6) Är den berömda knappar-försvinner-buggen borta? 7) Nåt annat man bör veta? (t ex suger supporten fortf?) Citera
Bjoorn Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Var ett tag sen jag lirade där men funderar lite på nystart.. 1) Kan jag öppna nytt konto? 2) Finns rakeback att få? 3) Hört talas om nåt bonusprogram (kanske istället för rb). Får man detta utan att behöva krånga med nån aff , sponsorlänk, eller annat? 4) Är det bra action? Tänkte sngs turbos $10-$20. 5) Hur många bord får man spela max samtidigt? 6) Är den berömda knappar-försvinner-buggen borta? 7) Nåt annat man bör veta? (t ex suger supporten fortf?) 1. Inte om du redan har ett konto 2.Nej 3.Ja, det motsvarar ca 30% för nl 6max, sit n gos vet jag ej 4. ja 5.vet ej exakt, fler än 10 iaf 6.nej 7.inet jagk ommer på, supporten suger fortf Citera
Tuttinunnen Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Var ett tag sen jag lirade där men funderar lite på nystart.. 1) Kan jag öppna nytt konto? 2) Finns rakeback att få? 3) Hört talas om nåt bonusprogram (kanske istället för rb). Får man detta utan att behöva krånga med nån aff , sponsorlänk, eller annat? 4) Är det bra action? Tänkte sngs turbos $10-$20. 5) Hur många bord får man spela max samtidigt? 6) Är den berömda knappar-försvinner-buggen borta? 7) Nåt annat man bör veta? (t ex suger supporten fortf?) 2) Storspelare kan få rakeback har jag hört. Är ej säker. 6) Har inte hänt för mig en enda gång på en månads spel. Spelar med den nya klienten. 7) Tar typ 12 timmar att få svar på mail. Har inte testat telefonsupport. Har du en slö dator, som jag, så kan det gå ordentligt långsamt när du öppnar listan med bord för NL Hold'em Cashgame eller turneringar. Ibland kraschar det till och med för mig. Citera
Recommended Posts