gazgiz Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Vart hittar man resultaten från den här turren Paf/Sviten Deepstack Cruise 13dec. Priser och vilken plats folk kom på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonnyAT Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Hej, Resultatlistan från kryssningen kommer postas här på pf med topp 10 och hela listan hittar ni på pokerkryssningar.com. Där kan ni bl a se hur tidigt Lasse åkte. Dessa kommer upp inom kort. Hälsar Bengan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazgiz Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2008 Tack:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 Hej, Resultatlistan från kryssningen kommer postas här på pf med topp 10 och hela listan hittar ni på pokerkryssningar.com. Där kan ni bl a se hur tidigt Lasse åkte. Dessa kommer upp inom kort. Hälsar Bengan Jag är glad, slog ut Lasse, vart är bountyn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Jag är glad, slog ut Lasse, vart är bountyn ^^ Om man slår upp med 68 off i tidig poss och floppar nötstegen så slår man ut mig alla dar i veckan... Vad jag hade? det har jag glömt...och är inte intressant, men det kan tilläggas att jag gillar att semibluffa:) Ses nästa gång! Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts