Cyntax Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Är det bara jag som har har problem med msn idag? Nej, mitt konto är inte hackat, varken mitt eller fruns konto fungerar. Fungerar det bra för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Allt är tiptop i min ände Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Är det bara jag som har har problem med msn idag?Nej, mitt konto är inte hackat, varken mitt eller fruns konto fungerar. Fungerar det bra för er? not to worry, bara FRA:s servrar som laggar lite då dom avlyssnar finsk trafik No problemos..(Pidgin) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2008 Testresultat: IP.... ok! Standard-gateway.... ok! Offlineinställningar för IE...ok! Fil med värddatorinformation....ok! DNS....ok! Proxyserver...ok! Nätverksportar... då stannar det och bara tuggar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Har generellt ComHemstrul i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Testresultat:IP.... ok! Standard-gateway.... ok! Offlineinställningar för IE...ok! Fil med värddatorinformation....ok! DNS....ok! Proxyserver...ok! Nätverksportar... då stannar det och bara tuggar på. Använder du proxy till msn? Kankse det är nåt fel på den tjänsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Får intrycket av att msn har någon bugg. Ofta blir det problem när jag ska läsa inkomna mail; fastän jag klickar på mailsymbolen, så händer inget. Men detta har hänt inte bara idag, utan även tidigare. Efter att man klickat flera gånger brukar det dock fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Om man har fel datum/tidsinställningar går det inte att logga in på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Har generellt ComHemstrul i dag samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2008 Aha! När jag loggar in får jag följande felmeddelande: Klickar jag "Ja" krashar MSN, klickar jag "Nej" fortsätter den som inget hänt. Loggar jag in och ut flera gånger, mer än 3 iaf, utan att starta om datorn kan jag inte logga in ...och måste alltså starta om datorn. Lösning på problemet måste vara att installera om MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 Lösning på problemet måste vara att installera om MSN? Eller byta till en vettig msn klient ala Pidgin eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 December , 2008 Rapport Share Postad 9 December , 2008 MSN går ju ner lite då och då. Vänta nån dag å se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts