Gå till innehåll

DC-tråden


T_RED

Recommended Posts

OK, jag tror det är spikat (ok jag vet att det inte är spikat men jag har för mig att det erbjudits) att vi är hos Buffstah!

 

Buffo: Vad sägs om att du kommer och hämtar mig+pokerbord 18ish på fredag så plockar vi upp pizza på vägen?

 

Btw, hur stort bord har du? Kommer pokerbordet att bli för stort? Kanske ska ta Zalons bord ist?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte Zalon en jävel på att massera?

 

Pizza 18:30ish (tar ju ett tag från dig) funkar fiiint, de har bra pizzor nära mig. Kan ju alltid hämta upp Tornie på vägen om han vill. Mitt köksbord rymmer 6 pers om jag fäller ut någon grej så det borde räcka, eller är ditt pokerbord jättestort? Och är Zalons isf mindre?

 

Jag tycker inte sprit är ett tvång (tycker pokern är rolig i sig) men jag kanske tar några öl typ.

 

Vill vi ha en sjätte spelare kan jag alltid fråga Pelle (han kan ju spelen) men vill ni köra fem funkar det för mig. För mig gör det ingen större skillnad om vi är fem eller sex så länge alla kan lira.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror han syftade på att man ska kunna reglerna, inte att man nödvändigtvis behöver spela bra ;)

 

Jag tror att mitt bord är typ identiskt med Andreas har och det passar rätt illa på Ulfs bord. Nu hann jag aldrig vara med i diskussionen om var vi kan vara men det är iaf möjligt att vara hos mig också om vi vill slippa kånka massa grejer fram och tillbaka. Mitt pokerbord är helt optimalt för mitt köksbord för övrigt ;)

 

Jag tycker fem är rätt optimalt, men om du redan frågat Pelle så är det så klart lugnt att han kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...