Phew Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Människor som är så dumma i huvudet så att de synar min standardhöjning på 3*bb som blir höjd all in från en shortstack med 33*bb och en blixtsyn av mig med 33. Stackdjupet låg på ca 150*bb. Satt själv på JJ och satte den lösa shortstacken på AQ eller något liknande. Tre underkort kommer på floppen och han pushar mig all in, jag viker. Han hade träffat settet med 33an. Jag tjänar ju på det, men irriterande är det. Iofs så ska jag inte förvänta mig något på Svs. Jag stör mej ganska mycket på dej. Citera
Hume Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Du tjänar inte alls på det om du ska hålla på och folda när det kommer tre underkort? När hade du tänkt syna då? När det kommer tre överkort? Du tror fi pushar utan set? Citera
jkkman Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 ehh nvm jag busta just en turre Citera
Weedobooty Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 När bredbandet pajar 18.53 på söndagen just när man reggat sig till några roliga MTT som man skulle ägna kvällen åt. Instämmer. Fast om man ringer Telias kundsupport, så svarar en levande människa direkt och reder ut felet snabbt på ett serviceinriktat sätt. N O T!!! Citera
jello Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 "Pokerproffs" som inte kan skriva kompletta meningar. Äh, "pokerproffs" i största allmänhet faktiskt. QFT!! Citera
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Du tror fi pushar utan set? FI måste väl inte ha setminat varje gång? skulle inte FI kunna pusha toppar, färg o stegedrag? Citera
Superlative Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Samtliga spelare på SvS 0.5/1 och tyskar. Citera
oake12 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Lite ordförklaring för oss glada amatörer kanske... vad är "stallar" och "slowrolla"? Citera
stenarn Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Lite ordförklaring för oss glada amatörer kanske... vad är "stallar" och "slowrolla"? Stalla är när du i onödan drar ut på tiden, typ steker för image . Slowrolla betyder att du tar lite tid på dig innan du visar din hand, trots att du vet att ingen kan ha bättre. Citera
Nice Hand GG Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 folk som skriver sry när dom drar ut än... finns det något mer tiltande? Citera
oake12 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Mötte en kille HU som dubblade upp sig mot mig och sedan pausar, skriver att jag är snål för att jag inte lät honom ta min första blind och nu fick sota för det och sedan drar han. Kul kille! Hade jag varit på sämre humör hade jag dedikerat mitt liv åt att söka upp honom och sparka honom i kulorna. Allmänt så är många av de HU-spelare jag mött otrevliga, de verkar ha dåligt självförtroende och ska hävda sig. Konstigt släkte hoppas inte jag blir likadan... Citera
Steel Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 folk som skriver sry när dom drar ut än... finns det något mer tiltande? Ja, I princip allting annat som folk skriver i chatten. Slowrollare och Disconnect-abusers är det som stör mig mest. Dags att ta bort systemet med disconnect-protect helt tycker jag. Citera
aLago Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 folk som skriver sry när dom drar ut än... finns det något mer tiltande? Ja när man blir utdragen mot 2outare och de skriver nått i stil med HAH! LOOSER! i chatten.. Det är rätt tiltande Citera
asfalten Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 layla keileigh eller vad fan hon heter, värdinnan för wpt. sjukt rövslickarjobbig. Citera
KungKroon Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 folk som skriver sry när dom drar ut än... finns det något mer tiltande? det Citera
Uniktnamn Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 När bredbandet pajar 18.53 på söndagen just när man reggat sig till några roliga MTT som man skulle ägna kvällen åt. Ha ha fick mig att tänka på när jag hade strömavbrott 3 ggr på en vecka och ringde e-ons kundtjänst för att höra om det var något dom tänkte pyssla med på söndagkväll när jag skulle lira turneringar för sammanlagt x antal tusen $ och kärringen i supporten som var en grinig 50-åring säger: "ja men du vet sånt får man räkna med, om du är så beroende av ström får du åka till Clas Ohlson och köpa ett diseldrivet elaggregat och ställa hemma i hallen" ehhhh jag bor i en hyreslägenhet i city.......det är väl 2008 nu borde man inte kunna räkna med att strömmen inte går ner 3 ggr i veckan? Supporten: Nej du vet sånt är jättevanligt, du ska vara glad att det inte är oftare, nu är det ett gammalt aggregat som har stått och läckt olja sen i lördags, men vi borde fått igång det till typ ja kanske....2...3 eller i morgon eller nått. happ....men ha en trevlig dag då! Supporten: detsamma Klick. Boom crash pang %&/¤#&%¤/&)%¤%%¤" wtf tilt! Inköpslista: Mobiltelefon. Elaggregat. En hink med mjältbrand. Stort kuvert. Många frimärken. Förre Citera
oake12 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Jag har aldrig varit med om ett strömavbrott i hela mitt liv vad jag kan minnas, förutom ett i sommarbostaden på landet för 6-7 år sedan. Citera
nordkvist Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Jag stör mej ganska mycket på dej. Sött. En annan sak jag stör mig på är när folk skriver "mej" och "dej". Ser skit ut. Citera
nordkvist Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 FI måste väl inte ha setminat varje gång? skulle inte FI kunna pusha toppar, färg o stegedrag? Känns som en ganska klar fold. Syn på 33*bb pre och sedan instapush med 120*bb. Jag synar inte med JJ i det läget iaf. Om han inte har träffat sitt set så kan han ju fortfarande ha QQ KK AA. Citera
Viridis Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Spelare som talar om hur dåligt fisken spelar: Där har du inte odds att syna! Du borde gått all in på floppen. Du borde inte gett ett gratiskort etc. Och de spelare som talar om hur dålig fisken är. Till slut tröttnar han ju och sticker. Citera
Klyka Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Spelare som talar om hur dåligt fisken spelar: Där har du inte odds att syna! Du borde gått all in på floppen. Du borde inte gett ett gratiskort etc. Och de spelare som talar om hur dålig fisken är. Till slut tröttnar han ju och sticker. För att inte tala om de spelare som talar om hur dåligt fisken spelar! Rätt vad det är så börjar fisken täppa till sina luckor! Citera
PokerminatorTT1 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 För att inte tala om de spelare som talar om hur dåligt fisken spelar! Rätt vad det är så börjar fisken täppa till sina luckor! först torkar nitarna ut spelen, sen när fisken för en gångsskull får in sin en outare ska de sitta och läxa upp de om hur man nitar sig och blir som de. sedan sitter de och skryter med hur mycke de drar in på deras misstag gör ju att man Trippel ApTiltar!!! spelbolagen borde automuta folk som spelar med VPIP 20 och lägre, vill man chatta får man slaska lite! Citera
Recommended Posts