Gå till innehåll

VIP-Shopen, återöppnad med nyheter!


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Nu har vi haft nere VIP-Shopen ett par dagar och gjort om utbudet lite. Flera nya nyheter har letat sig in i shopen.

 

Ta gärna en titt här:

 

http://www.pokerstars.se/vip/store/

 

Några av mina favoritnyheter är:

 

* Fotbollströjor från landslag och storklubbar som tex: Barcelona, Man U, Chealsea, Inter, Argentina, osv.

Barcelona-home.jpg

 

* Ny Rugby-tröja, men även andra nya plagg

rugby-shirt.jpg

 

* Nytt mjukdjur, om man gillade björnen så är pokerapan kanske ännu bättre

monkey.jpg

 

* USB-minne i form av pokermarker

usb-chip.jpg

 

* Cardprotectors av olika slag

card-protector.jpg

 

* T-shirt eller skjorta, där man kan välja färg och egen text på ryggen.

cust-03.gif

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fotbollströjorna lät som ett grymt schyst tillskott tills jag gick in på eran hemsida för att se mer info om det.

Först och främst är ju utbudet väldigt begränsat. Kommer det utökas i framtiden med många fler olika landslags och klubblags tröjor, och isf när? Jag gissar på att det hänger ihop med nästa grej jag tänkte klaga på...

 

Varför har ni på annars stilmässigt snygga tröjor tryckt er PokerStars-logga på ena armen? Ser ju rent förjävligt ut med den loggan på exempelvis Spaniens landslagströja. Lugna mig gärna och säg att det bara är ett klistermärke som man kan ta bort hur enkelt som helst. =)

 

Spain.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är inget klistermärke. Gillar man inte PokerStarsloggan kanske man inte bör beställa kläder från vår shop. Då kanske det är bättre om man beställer elektronik, turneringsinköp eller något liknande.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Känns som att du tolkade mitt inlägg som spydigt, vilket inte var min mening. Kanske skulle poängterat att det hade sett illa ut med vilken reklamlogo som helst på landslagströjorna och att det inte gäller Stars logga specifikt.

 

Men kopierar en fråga från förra inlägget som du skippade och svara på och hoppas på bättre lycka denna gång.

 

Kommer det utökas i framtiden med många fler olika landslags och klubblags tröjor, och isf när?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Scarface86 - Det finns inte någon aktiv reloadbonus just nu, men håll utkik i PokerStarslobbynsnyhetsfönster. Alla bonusar annonseras där.

 

León - Det var inte meningen att undvika din fråga, utan jag ville först höra mig för. Det är troligt att det kommer fler tröjer framöver men det kommer antagligen bara vara ett fåtal och det kommer främst vara för lag som är populära i hela världen.

 

Har du några särskilda önskemål om någon särskild tröja får du gärna framföra det då vi mer än gärna tar emot det.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer att det inte finns några Milan-tröjor. I nuläget ser det tyvärr inte ut som om några AC Milan-tröjor kommer att komma upp i VIP Shopen.

 

USB-minnet är på 1GB precis som Blaabar sa.

 

Iphone kommer tyvärr inte att tas in i shopen. Som SuperNova kan man köpa en och använda sig av Concierge service för att betala Iphone den vägen.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...