Pokershark Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Depån back 5% idag och -43% totalt sen 1,5 år tillbaka. Donerade 5 inköp till samma fisk idag och ligger totalt -9 inköp för månaden. Riksbanken sänkte reporäntan med 1,75% igår och innebär att mina sparade pengar lär få ännu sämre ränta Fick veta i början av veckan att jag kuggade senaste mattedelkurstentan. Dock gjorde 52% av de andra det med så här får jag väl skylla på att den var förbannat svår! Suck:cry: Edit. Just det glömde nämna att kronan sjunker som en sten och det är ju bra när 70% av mina tillgångar är i SEK Citera
Bergmannen Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Efter regn kommer solsken! Citera
Pokershark Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 du som ar pokershark pa ss? Nej har inte det nicket på någon sajt däremot har jag "Hero" på SS men spelade bara där några tusen händer i början innan jag insåg att jag inte gillade programvaran. Citera
Nidson Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Edit. Just det glömde nämna att kronan sjunker som en sten och det är ju bra när 70% av mina tillgångar är i SEK Se det positivt, relativt andra svenskar har du blivit rikare. Citera
Recommended Posts