Gå till innehåll

Hur lång tid tar ett uttag till Visa?


plzgogame

Recommended Posts

Tog ut min rulle 2008-12-03 02:03:36 och pengarna har inte gått in ännu. Är detta normalt? Uttaget är godkänt enligt mailet jag fick efter uttaget.

 

********************

 

Status: GODKÄNT

 

Uttaget har godkänts.

 

Pengar som överförs på elektronisk väg bör finnas på ditt konto omedelbart. Det kan dröja upp till tio dagar innan uttag via banköverföring krediteras till ditt bankkonto.

 

Leveranstiden för checkuttag varierar beroende på leveransmetoden och destinationen. Checkar som skickas till det kontinentala USA bör anlända inom 15 arbetsdagar via post. Leveranstiden internationellt varierar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varierar, men brukar ta max 3 dar för mig på senaste tiden har tom kommit samma dag en gång då jag cashade ut på morgonen.

 

Okej får hoppas på det sistnämnda då! :-D

 

En annan fråga om jag får fortsätta låna tråden, om jag satt in pengar med ett annat moneybookers konto på en pokersite (ongame i detta fall) och jag har tagit ut den summan plus lite mer till samma moneybookers som jag satte in med.

Problemet är att jagbytt moneybookers, kan jag då ändra min mailadress som jag har reggat på pokersidan, och sedan ändra min moneybookers mail, dit jag vill ta ut? Eller måste jag kanske sätta in en slant först med den nya moneybookers kontot?

Har som sagt bytt och raderat det andra, eller finns det något annat smidigt sätt att lösa det på? Har nämligen pengar kvar på pokerkontot som jag vill få ut.

 

EDIT:

 

Varför kan jag enbart ta ut 5000kr till mitt visakort? Medans bankkontot går att ta ut allt? Detta sög rätt hårt.

Då blir min nästa fråga, hur lång tid tar det att casha ut till bankkontot?

Mysko skulle nyss ta ut till mitt visa kort, men den blir nekad direkt? Fast det står att jag får ta ut 5270kr, så nekas den direkt? Vad kan det bero på, dags att fråga supporten kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...