hoppamera Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Ett väldigt aggressivt bord med många stora potter. Alltid tacksam för analys Elofsson har varit väldigt aktiv och aggressiv. ***** Hand 874768661 ***** 2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 3 december 2008 17:34:33 Diana 6 (Vanlig/Cash Game) Plats 3: AcidBanana (1118.38) Plats 4: Hoppamera (1154.19) Plats 1: Elofsson (3355.48) Plats 5: Torach (2123.60) Elofsson lägg LM 2.50 AcidBanana lägg SM 5.00 ** Giv ** AcidBanana [N/A, N/A] Hoppamera [9h, 8h] Elofsson [N/A, N/A] Torach [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Hoppamera Höj till 17.50 Torach Syna 17.50 Elofsson Höj till 80.00 AcidBanana Syna 80.00 Hoppamera Syna 80.00 Torach Syna 80.00 *** Flop(Board): *** : [2h, 9k, 6h] *** Bet Runda 2 *** Elofsson Satsa 240.00 AcidBanana Syna 240.00 Hoppamera ? Hur spelar vi vidare optimalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candolim Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Push eller fold, för syna kan du inte göra i detta läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 ship it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Lätt ställ. Du fick ju precis en sådan flopp som du ville ha när du synade höjningen pre, och action därtill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2008 *** Flop(Board): *** : [2h, 9k, 6h] *** Bet Runda 2 *** Elofsson Satsa 240.00 AcidBanana Syna 240.00 Hoppamera All-in 1074.19 Torach Lägg Elofsson Syna 1074.19 AcidBanana Lägg *** Turn(Board): *** : [2h, 9k, 6h, 9s] *** River(Board): *** : [2h, 9k, 6h, 9s, 6r] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2693.38 AcidBanana Lägger mig Vinst: 0.00 Hoppamera [9h, 8h] Kåk Vinst: 2693.38 Elofsson Lägger mig Vinst: 0.00 Torach Lägger mig Vinst: 0.00 Tycker också det känns ganska standard. Men Bananens kallsyn på den floppen orar en del. Vi flippar väl oftast, men fold eller syn finns väl inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Synen luktar ju färgdrag mer än set på den brädan och då kan ju ett ställ ge dig fler outs. Du leder oftast här men inte alltid. Jag ställer nog rakt av och tror att jag leder eller har drag till bästa handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ymer2 Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Varför absolut inte syn? Är det för att han i de flesta fall har bästa handen + massor med outs så det är ett måste att höja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2008 Varför absolut inte syn? Är det för att han i de flesta fall har bästa handen + massor med outs så det är ett måste att höja? För att sen folda blank turn? Jag kommer aldrig komma ifrån så bra pottodds + att jag spelar set likadant. Sen är det bra för metaspelet gissar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Leder och leder.. Ser ju onekligen ut som den andra hade färgdrag eller överpar, ev en hyfsad badbeat mot 22. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Jag hade tryckt in på flopp. Lite som mot snusproffs topset i tior mot din OESFD innan idag :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2008 Jag hade tryckt in på flopp. Lite som mot snusproffs topset i tior mot din OESFD innan idag :evil: Segt läge. Där var det dock lite lättare beslut... Men du sprang väl ändå ok trots vår 40/60? Synd att jag var tvungen att sluta, var ett bra bord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Segt läge. Där var det dock lite lättare beslut... Men du sprang väl ändå ok trots vår 40/60? Synd att jag var tvungen att sluta, var ett bra bord! Det bordet var riktigt bra. Vilka killar. lol! Jag klarade mig bra, tog tillbaka allt och lite till som jag tappade mot dig. plussade 3k tillslut. Vår hand var superstandard, jag hade spelat den likadant oavsett om jag hade ditt monsterdrag eller mitt topset. Antar att du också gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Nobrainer all-in tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 fistpump all in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2008 Det bordet var riktigt bra. Vilka killar. lol! Jag klarade mig bra, tog tillbaka allt och lite till som jag tappade mot dig. plussade 3k tillslut. Vår hand var superstandard, jag hade spelat den likadant oavsett om jag hade ditt monsterdrag eller mitt topset. Antar att du också gjort det. Pengarna måste in på den floppen! Snyggt med plusset också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignored Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Inte mycket att orda om, degen ska in snabbast möjligt och det är ju redan pengar i potten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Varför synar du pre om du inte ska stacka av här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts