Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Postad
SKulle verifiera mitt moneybookers acc genom att dom tar lite deg från min konto och jag skriver hur mkt de var. Problemet är att kontot är i euro och dom drog i sek från min kort... hur fan löser man det?

Det går inte ... jag har haft det problemet också. Jag frågade vad de använde för Växlingskurs och fick svar, använde den men funkade fortfarande inte. Skrev till dem just vad jag gjorde i detalj när jag använde deras kurs. Men de hjälpte inte Har gett upp med försök på mitt konto. Använder inte mooneybookers tack vare detta.

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

luuugnt, jag klarar båda. Bara min framtid som vilar på HP ;-)

Måste även update lite off(inte en hand på typ 20 sidor här ändå) att jag var och storhandlade idag. Först en sväng på netonnet och sen hängde spädis med bort till willys, tillsammans blev det mat för lite över 4k ^^

bild1na.jpg

glada miner när spädis får sig lite mat!:mrgreen:

Postad
Det går inte ... jag har haft det problemet också. Jag frågade vad de använde för Växlingskurs och fick svar, använde den men funkade fortfarande inte. Skrev till dem just vad jag gjorde i detalj när jag använde deras kurs. Men de hjälpte inte Har gett upp med försök på mitt konto. Använder inte mooneybookers tack vare detta.

har du swedbank kan du klicka på kort sen få upp transaktioner där står det i både € och kr

Postad
har du swedbank kan du klicka på kort sen få upp transaktioner där står det i både € och kr

Wow, pappa jobbar på bank och lyckades inte ens hjälpa mig. Var obv ett bra jävla tag sedan jag skaffa MB. Så ingen aning om det funkar nu. thx anyway

Postad
Hur ska du lyckas äta upp mat för 2k innan den är för gammal? Eller var det frysmat? :-P

Jag köpte bara för 1700 ;) Sen är allt kött nerfruset och nästan ingenting som blir för gammal så det äger att storhandla!

Postad
Jag köpte bara för 1700 ;) Sen är allt kött nerfruset och nästan ingenting som blir för gammal så det äger att storhandla!

Äger kanske om man inte bor i korridor. Har en hylla i frysen till godo =(

Postad

varit och druckit lite vin och appletini hos spädis, var en bra tisdagskväll imo!

Nu grattar alla poddna och önskar honom mkt klonk på korridorsfesterna!(btw bjuden hit på fest fredag om du vill)

Postad

Magisk dräkt! :)

Kom ihåg när jag körde taxi och fick förmånen att köra en Tiger på pickalurven. Skrattar varje gång jag tänker på det :)

Jag tror också jag ska köpa en sån där dräkt och sticka ut och festa på krogen. Iofs är jag för gammal för det men det är det ingen som ser! :)

Kommer man in på någon krog med en tiger/björn-dräkt?

Postad
En så där dräkt är inte bara kul att festa med tillsammans med vuxna människor. Utan man kan också vara nykter och använda den för att skoja med småkottar!

älskar att du blir så peppad!!!! nu ska jag sova iaf, sista fyllan på länge utan min björnkostym :twisted:

Postad

hummm, blev ju vin ikväll igen :/ jag som skulle börja bli nyttig, fan med.

Galet nice att jag snikrade ihop ett barskåp så jag slipper ha spriten i fönstret..

Fifflar i lägenheten hela dagen så nu på kvällen blev det god mat, gott vin och lite ostbricka bara jag och bruden. ITS NICE!

(undra när jag ska börja skriva något om poker igen?) äh de kmr

• Skapa nytt...