Gå till innehåll

Starfitter - låsning

Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Visste att hånen skulle regna när jag fiskar till mig mtt klonk ^^ sååå standard!

Imorgon börjar skolan och det verkliga livet både på gott och ont antar jag. Tror första tiden kommer vara väldigt mycket olika aktiviteter så kommer nog inte spela eller posta så extremt mkt men vill ändå ha kvar dagboken tillsvidare...

Har 800 vip som jag måste spela in innan månaden tar slut men det tar bara 1-2 grinddagar att fixa så det löser sig väl(kommer sluta med madgrind den 30 lr något).

Just nu ligger jag upp nästan exakt 15 bi för månaden över 85k händer och med "RB" blir det en fin månad om jag inte backar rakt ut sista händerna :)

Ang malta så är jag ju superfisk både live och i MTTs så får väl ta och lära mig lite basic shit...tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ang malta så är jag ju superfisk både live och i MTTs så får väl ta och lära mig lite basic shit...tips?

Jag har sett lite MTTs på tv... där går dom all-in hela tiden och låter variansen bestämma hur det går. Hörde nåt om att bara vara tight så länge man hade en betydande stack också (så länge man inte kan mobba nån som sitter med 13 bb alltså) :mrgreen:

Länk till kommentar

Jag har följt din dagbok under en längre tid, och jag måste säga att du verkar vara en mycket solid spelare. Du tänker verkligen outside the box.

Keep up the good work!

Tyty!! Om du nu inte levlar? Elleeer? :D

Vaknade efter 4 timmars sömn med stukad fot och rivsår i pannan. Inte hunnit äta nu på morgonn och matteföreläsning väntar.

Som vanligt wp kenny wp!!

Länk till kommentar

Kommer antaligen posta fruktansvärt lite här framöver. Mest pga lite tid över till poker och än mindre till att skriva om det. Dock ska jag ha kvar dagboken till efter malta så jag kan skriva av mig lite här om något kul/hemskt/sjukt händer där nere.

Finns på mIRC kanalen nämnd ovan mest hela tiden så kom in där ffs!:mrgreen:

Länk till kommentar

vad klassades frukt kastningen som? kul/sjukt/hemskt ? :mrgreen:

obv sjukt när jag vaknar av att du kastar någon jävla frukt i väggen 2 dm över mitt huvud :-( sick fuck!

Ne men bokat flyg ner nu. Inte mer folk från skåneland som ska åka från kph? pma isåfall, så satans drygt flyga ner själv. har bokat flyg ner den 22a...

Länk till kommentar

Ville bara bumpa lite med att jag sitter och skiter i skolan och låset krånglade så när jag trodde de var låst kikade en kille precis in och sa hej.

Blev lite spänd stämning men det är lugnt nu

Hände mig en gång på högstadiet fast att det var jag som öppnade dörren. Har nog aldrig sett en så förvånad min i hela mitt liv :-D

Länk till kommentar

• Skapa nytt...