Gå till innehåll

Pokerrum med min. insättning 5€/$?


GodOfPoker

Recommended Posts

Gå och panta lite burkar och fråga nån kompis om de har en tia så kan du köpa en tia-lott. Då kanske du vinner 20kr på tia-lotten då har du 20 kr+ ca 25 kr från pantade burkarna. Nu behövs bara 5 kronor till.

Gå och leta i kundvagnarna vid Konsum eller nån liknande livsmedelsbutik.

Det kan vara så att någon har glömt en tia i någon av dessa kundvagnar.

Har du tur får du nu ihop hela 55 kr.

25kr pant+ 20kr tialottvinst+ 10kr från kundvagn= 55kr.

 

Gå nu till din bank och be att få sätta in pengarna på ditt konto. Ofta har banken en myntinsättningsautomat som du enkelt stoppar pengarna i.

 

Pengarna är nu på ditt konto! Nu kan du sätta in 55kr antingen via ditt kort eller via internetbank till svenskaspel. OBS! Internetbankinsättning kostar 3 kr vad jag vet då har du 52 kronor att spela för. Annars har du 55 kr vilket duger gott och väl till en 50+5 SNG-turnering.

Hoppas du kommer ITM (In The Money, dvs 1:a, 2:a eller 3:a) så du inte gular.

I värsta fall åker du ur och får börja om proceduren en gång till.

 

Ett annat tips är att föra över dina 5 euro från Moneybookers till ditt bankkonto, för att sedan sätta in dem på Svenska Spel. Är dock en avgift på ca 20 kr så då får du sätta in 20 kronor på ditt bankkonto ändå innan du kan sätta in några pengar på svenska spel.

 

Hoppas det kanske kan lösa dina problem... har massa andra tips men de orkar jag inte ge dig just nu då jag tror dessa räcker.

Skulle det inte hjälpa får du återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför dryga dig mot nån som säkerligen inte förtjänar det? Och om du ändå vill dryga dig kan du väl försöka vara lite rolig iaf?

 

Tyckte mest det var en rolig fråga faktiskt. :-)

Men alla frågor är ju som sagt välkomna på forum och det är bra.

 

Går väl att grinda sig upp i nivå med en rulle på €5, inget är omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...