BlingMe Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Hej, På den senaste tiden så har jag märkt att pengar försvinner från mitt svenska spel konto. T.ex: Jag köper pokermarker för 500. Köper sedan in mig med dessa 500 marker på ett bord. Vinner en del så att jag har 734:-. När jag sedan avslutar bordet så står det att jag bara har 729:- Ja, det är bara ett par kronor men jag vill ändå veta varför det är så. Jag har aldrig märkt detta innan. Tack Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Hej, På den senaste tiden så har jag märkt att pengar försvinner från mitt svenska spel konto. T.ex: Jag köper pokermarker för 500. Köper sedan in mig med dessa 500 marker på ett bord. Vinner en del så att jag har 734:-. När jag sedan avslutar bordet så står det att jag bara har 729:- Ja, det är bara ett par kronor men jag vill ändå veta varför det är så. Jag har aldrig märkt detta innan. Tack Fortsätt dröm, så är det inte. Citera
Partyjack Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Skulle iofs vara lite ärligare om det var en slags post-play-rake som drogs framför ögonen på spelaren, kanske man skulle vara medveten om vilka jävla pengar de tjänar på oss... Men nej, sån är inte verkligheten.. Nyktra till!? Citera
jm_j Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Om det är en femma som skiljer sig & du spelar 2,5/5 kan det vara att du väntat ut varvet till blindarna innan du går ut & inte kryssat av "lägg blindar". För övrigt behöver man inte vänta till handen är slut om man inte är med i potten eftersom det inte finns bonusar/RB på Svenska Spel. Citera
Recommended Posts