HSvensson Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Bröt armen på min lillebror efter att ha blivit 2 outad i 400BB potten Om det är sant är det riktigt roligt, på nåt ironiskt sätt Själv tar jag det ganska lugnt, viftar ganska mkt mot skärmen och viskar med mig själv hur mkt jag vill döda personen ifråga och hela hans familj, men jag drömmer inte om hur som vissa andra :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Har dessutom slagit sönder en laptop efter förlorad 14k pot. Så pottens totala värde uppgick till 24k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Skallade min laptopskärm. Det gillade den inte...12k åt helvete. Undrar vad grannarna tror om en när man gormar loss som värst kring 3 tiden på morgonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Har dessutom slagit sönder en laptop efter förlorad 14k pot. Så pottens totala värde uppgick till 24k Det är så man maximerar värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
6månadersförsöket Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Hände i somras... Kl 16.03 var glad i hågen o köpte mig en ny 24" plattskärm. Kl 22.58 var mindre då jag floppar fyrtal o åker dit på runner runner högre fyrtal. skickar då in tangentbordet med en snygg upper cut rakt in i den 7 timmar gamla skärmen som tvärdör! O nej. för låg 4-tal för badbeat bonusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 sick vilka grejer folk gör =o tror de värsta jag gjort är att slå näven i tangentbordet när fi drog runar runar fyrtal mot mitt floppade set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Missa rubriken att det gällde när man fick svar i chatten. Vad som skrivs i chatten bryr jag mig inte om folk får skriva vad dom vill. Näe, man ser ju inte så mycket när den är avstängd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 yw brukar funkar bra som svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Being Cleburne... /SK Usch, hatar när jag återigen måste sätta ett +tecken efter ett SK inlägg... F.ö - ett litet enkelt TY i chatten efter en utdragning kan generera i fler, mer tiltframkallade donationer från den olycklige. Alltså ett inslag i spelet som kan vara +EV om det riktas mot rätt fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Apex Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Undrar om det inte i vissa lägen rentav är +EV att slå sönder någon lämplig datorkomponent. På så sätt förhindrar man i bästa fall fortsatt borttiltande av pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 apex är något på spåren. En vägg, ett skrivbord 2 tangentbord och en mus ligger på mitt samvete. Men värst är alla dödsramsor jag vräker ur mig på nattetid, inte lågt heller... flickvännen blir rädd för mig osv... Hon tycker inte bara jag lever om , men hon tror uppriktigt varje gång att jag är kapabel till att kasta katterna från balkongen och liknande när jag är 'så arg'.. tiltapa som jag är så är könsordsramsandet en ritual för att lugna ner mig ironiskt nog.. annars sitter jag bara o bygger upp ilskan och DÅ åker katterna från balkongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 ASG! F*n, va roliga saker folk gör. Visst kan jag sitta och svära och greja framför datorn, möjligen hota skärmen genom att "hötta med näven". Men att slå sönder massa saker, även levande sådana, eller fantisera om diverse hemskheter om motståndarna och deras familj. Spelar ni inte på för hög nivå om ni blir så arga? Tror jag ska börja skriva ty oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Blev 2outad hu med AA vs QJ,brädan 9J29 i en $800 pot på pl th $1/2,på river efter trebet pre, checkraise flop, checkraise all in turn reser mig upp och tar ett fett djävla andetag och tänker: reload, du tar honom. Laddar på och får nya kort varav han snällt låter mig vinna blindsen och sitter ut. Då svartar det för ögonen. Mobilen in i garderoben har jag för mig...vetefan. Annars brukar jag mig nöja med att spamma chatten och förklara hur djävla usla de är och att de utan sin vetskap är adopterade och att deras föräldrar skäms över dem osv. Brukar fungera ganska bra faktist. De tiltar tillslut och jag får tbx pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 absolut ingenting, är ingen tiltande n33p. skriver nå ty skriver jag yw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag tycker det är värre när någon skriver "lol" efter att man blivit äckligt utdragen. Speciellt om det är nån som inte är med i handen som skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag blir mobbad för att jag blir så störd Satt och lirade för några månader sen, blir utdragen på river för typ fjortonde gången och stammar fram: "F-f-f-f-f-fittluder!!!" inom hörhåll från tjejen... nu säger hon det på en nästan daglig basis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Aldrig slagit sönder något. Blir väl mer att man käftar tillbaka om man är på det humöret eller gäspar för sig själv och går vidare med nästa hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvanteH Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Blir sur och undrar "HUR FAN KAN HAN SYNA MED DESSA SKITKORT" men inget sönder ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 det är ju jättestandard att skriva "ty" när man dragit ut någon i en stor pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Om någon säger "TY" i chatten efter att ha vunnit en AI mot mej brukar jag tänka nu jävlar ska jag ta honom, och lyckas jag brukar han få höra alla typer av förnedringar jag bara kan tänka på i chatten. På engelska siter brukar jag kalla folk "son" efter varje mening, tex, "I can read you like an open book son". Rätt nedvärderande imo. Problemet är att när jag väl går med i ett chatt-krig så brukar jag bli så irriterad så att jag sitter och kokar, vilket väldigt lätt leder till tilt. Så på SvS har jag ringt in till supporten och bett dom permbanna mej från chatten, vilket har hjälpt en hel del, annars kan jag inte kontrollera mig när någon börjar trasha. Tycker dock att det är mkt vanligare att folk börjar snacka skit i chatten på SvS HU bord än på någon större site. Antagligen för att det finns mer fisk som inte har någon koll vad de håller på med på SvS. Typ Willros. Vill bara tillägga att jag ALDRIG börjar trasha någon, men backar sällan för ett chatt-krig, kan helt enkelt inte kontrollera mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Undrar om det inte i vissa lägen rentav är +EV att slå sönder någon lämplig datorkomponent. På så sätt förhindrar man i bästa fall fortsatt borttiltande av pengar. Japp +EV på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 apex är något på spåren. En vägg, ett skrivbord 2 tangentbord och en mus ligger på mitt samvete. Men värst är alla dödsramsor jag vräker ur mig på nattetid, inte lågt heller... flickvännen blir rädd för mig osv... Hon tycker inte bara jag lever om , men hon tror uppriktigt varje gång att jag är kapabel till att kasta katterna från balkongen och liknande när jag är 'så arg'.. tiltapa som jag är så är könsordsramsandet en ritual för att lugna ner mig ironiskt nog.. annars sitter jag bara o bygger upp ilskan och DÅ åker katterna från balkongen. Wow roligaste so far... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaken Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag har aldrig skrivit TY till någon som jag dragit ut men skriver det gärna till nån som donerar... Typ om jag raisar han reraisar jag går all in då synar han tom och utan drag bluffsynen alltså då visar jag gärna min tacksamhet i chatten. Jag vill ju liksom att han ska veta att jag uppskattar hans spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 2 (Nya) mobiltelefoner, några bärbara datorer, 1 stationär, 15-20 möss, 4-5 tangentbord, stekpannor, soffa, ljusstakar mm och nu sist videon mm mm (men video är ju ganska ute nu ändå) Hur fan slår du sönder en stekpanna? Asså det måste ju varit en helvetes massa annat som rök med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Hur fan slår du sönder en stekpanna? Asså det måste ju varit en helvetes massa annat som rök med då? få hoppas att han tillhör teflongenerationen episk tilt om man slår sönder en rejäl gjutgjärnspanna hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts