Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs


aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?



Recommended Posts

Jag avstår gärna från att avslöja mitt nick, annars lägger du ut mina fiskstats från PT här på PF och det klarar jag mig utan ;-)

 

Bluffar du mkt ?? rofl & lol du är en tightröv som är väldigt skicklig på att få betalt med bra händer samt att du spelar äckligt diciplinerat oftast vilket jag verkligen tycker är oerhört starkt på 0,5-1 nivån med alla oss fiskar.

 

Hur orkar du sitta där och grinda på 0,5-1, du måste ha rulle för ofantligt mycket högre bord ? Har du provat högre nivåer ? Funkar du lika bra där ? Om ja, varför sitter du kvar ? Om nej, hur kommer det sig ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bluffar du mkt ?? rofl & lol du är en tightröv som är väldigt skicklig på att få betalt med bra händer samt att du spelar äckligt diciplinerat oftast vilket jag verkligen tycker är oerhört starkt på 0,5-1 nivån med alla oss fiskar.

 

Hur orkar du sitta där och grinda på 0,5-1, du måste ha rulle för ofantligt mycket högre bord ? Har du provat högre nivåer ? Funkar du lika bra där ? Om ja, varför sitter du kvar ? Om nej, hur kommer det sig ?

 

Jo jag bluffar ju alla andra tightrövar, men det är inget värde i att bluffa mr hej jag synar hela stacken med bottenpar/runner runner/hålpipa osv. 8-) Jag spelar andra nivåer o spelformer regelbundet, idag har jag spelat mörkpoker, omaha, (0.5/1)/(1/2) FR o HU sngs. Plussar på allt jag spelar men kör mest 0.5/1 FR eftersom det är roligast.

 

 

Lol, körde lite Omaha för skojjs skull, gick ju löjligt bra:lol: haha

 

Nu blir det en paus för en gångs skull, in och spöa torsk ikväll sen!:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

Har även hetsat fisk SunTzu att fixa en graf så vi får se hur han är:-P haha

 

Konstigt att det går bra på omaha för en medriggad fisk som dig! :evil:

 

LOL o du tror att SunTzu klarar av att fixa det? :mrgreen:

 

Vad har ni två emot SunTzu egentligen :P?

 

Har hört att han luktar illa, nej men inget speciellt, fult nick bara? :twisted: (det man undrar är ju varför jag får alla röster? vad har alla emot mig?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag bluffar ju alla andra tightrövar, men det är inget värde i att bluffa mr hej jag synar hela stacken med bottenpar/runner runner/hålpipa osv. 8-) Jag spelar andra nivåer o spelformer regelbundet, idag har jag spelat mörkpoker, omaha, (0.5/1)/(1/2) FR o HU sngs. Plussar på allt jag spelar men kör mest 0.5/1 FR eftersom det är roligast.QUOTE]

 

Så sant så sant att det är menlöst, jag spelar dock inte mer mot dig för det.... spelar bara mot folk som jag vet att jag tar pengar från i längden då mitt teoretiska pokerkunnande är på tok för lågt för att leka med de som är bättre.

Dock är jag undrande till att du tycker det är kul med 0,5-1, hur menar du då ?? Att du får utlopp för ilska mot fiskar som drar ut ? Jag ser dig emellanåt sitta på bordet 1-2 timmar utan att i princip spela en hand, vad är roligt med det ?? Sitter du på 25 bord i miniview ?

Själv skulle lämna 0,5.1 nivån direkt om jag hade rulle/kunnande för det och på så vis slippa en del av dessa "Hej jag synar hela stacken....", då skulle mitt humör vara bättre och tiltarna färre. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag bluffar ju alla andra tightrövar, men det är inget värde i att bluffa mr hej jag synar hela stacken med bottenpar/runner runner/hålpipa osv. 8-) Jag spelar andra nivåer o spelformer regelbundet, idag har jag spelat mörkpoker, omaha, (0.5/1)/(1/2) FR o HU sngs. Plussar på allt jag spelar men kör mest 0.5/1 FR eftersom det är roligast.QUOTE]

 

Så sant så sant att det är menlöst, jag spelar dock inte mer mot dig för det.... spelar bara mot folk som jag vet att jag tar pengar från i längden då mitt teoretiska pokerkunnande är på tok för lågt för att leka med de som är bättre.

Dock är jag undrande till att du tycker det är kul med 0,5-1, hur menar du då ?? Att du får utlopp för ilska mot fiskar som drar ut ? Jag ser dig emellanåt sitta på bordet 1-2 timmar utan att i princip spela en hand, vad är roligt med det ?? Sitter du på 25 bord i miniview ?

Själv skulle lämna 0,5.1 nivån direkt om jag hade rulle/kunnande för det och på så vis slippa en del av dessa "Hej jag synar hela stacken....", då skulle mitt humör vara bättre och tiltarna färre. :oops:

 

Jo jag spelar ju ganska många bord samtidigt ibland, eller håller på med annat, jobbar lagar mat skiter osv.. så det blir inte drygt o vara kortdöd på ett bord. Spelar du bara ett bord själv? isf kan jag förstå att du tycker det. Njae det är ju roligare med action (som det är på 0.5) än sb mot bb vem ska sno blindsen fighter/rundfold. Jag blir mest tilt om jag spelat dåligt. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har ni två emot SunTzu egentligen :P?

Antagligen äger han sönder dom :mrgreen:. Sen att dom kallar han bög har nog mest med att göra att dom e lite osäkra på sin egen sexualitet (antagligen för att dom aldrig prövat något annat än en handtralla). Sen spelar dom homofober för att ta det säkra före det osäkra. Men uppenbarligen gillar dom att leka med tankar om röv och bajs mm...8-)8-)8-). Orden omnämns ju i var varannan mening :lol:.

 

fake edit: mest menat som ett skämt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är skönt att det finns någon som tar åt sig ändå, jag började tro att jag inte skulle få en enda röst. Det är inte du som är masen btw? haha

 

Suaveeeeee! Bara för att, så tänker jag rösta på dej. :-D Måste ju hjälpa dej upp på en pallplats, åtminstone.

Kungrikard, lite besviken över att jag inte är med bland alternativen. Dryg och fiskig är jag ju.

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen äger han sönder dom :mrgreen:. Sen att dom kallar han bög har nog mest med att göra att dom e lite osäkra på sin egen sexualitet (antagligen för att dom aldrig prövat något annat än en handtralla). Sen spelar dom homofober för att ta det säkra före det osäkra. Men uppenbarligen gillar dom att leka med tankar om röv och bajs mm...8-)8-)8-). Orden omnämns ju i var varannan mening :lol:.

 

fake edit: mest menat som ett skämt ;-)

 

 

Ja, vem du nu är har nog helt rätt.. Vi skriver att andra är homosexuell pga att vi är otroligt osäkra själva.. (den vuxnas förklaring när en 5 åring säger ordet bög, kom gärna på något bättre) Och att han äger sönder oss.. Och bajs och rövar är ju också otroligt kul..

 

Sen börjar man ju tänka på att om du nu inte själv tycker om bajs, rövar och allt vad det nu är vi pratar om så är det ju ganska konstigt att du ens kikar in i våran dagbok, och dessutom Skriver inlägg i den?!..

 

Och handtralla vet jag inte ens vad det är för din mamma har hjälpt mig med detta sedan jag förstod att jag hade något där nere.

 

Du är säkert han som stoppar in saker i SunTzus röv när han kommer hem ifrån mataffären ( där pantburksmaskinerna går varma efter några hårda pass om dagen)

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen äger kungrikard sönder SunTzu :mrgreen:. Sen att dom kallar han bög har nog mest med att göra att dom e lite osäkra på sin egen sexualitet (antagligen för att dom aldrig prövat något annat än en handtralla). Sen spelar dom homofober för att ta det säkra före det osäkra. Men uppenbarligen gillar dom att leka med tankar om röv och bajs mm...8-)8-)8-). Orden omnämns ju i var varannan mening :lol:.

 

fake edit: mest menat som ett skämt ;-)

 

Att Rövaren gillar killar är ingen nyhet, just nu är han iväg o svettas med ett gäng b*gar. 8-)

 

Kungrikard, lite besviken över att jag inte är med bland alternativen. Dryg och fiskig är jag ju.

GL!

 

Jo jag tänkte faktiskt på dig när jag fixade omröstningen, men kom på att du övergett 0.5/1? Inte sett dig på länge nu! :evil: Hoppas det går bra så du stannar där du är, ty.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag tänkte faktiskt på dig när jag fixade omröstningen, men kom på att du övergett 0.5/1? Inte sett dig på länge nu! :evil: Hoppas det går bra så du stannar där du är, ty.

 

Nej har inte övergett 0.5/1-an, men blir inte några massiva sessioner där längre. Kör absolut mest 1/2 & kikar ibland upp lite högre också. Som här, typ:

 

** Dealing Flop ** [ Th, 9h, Jc ]

** Dealing Turn ** [ 6h ]

** Dealing River ** [ Tc ]

 

HighStakesPro shows [ 7h, 8h ] a straight flush, ten high.

John?J shows [ Jd, Js ] a full house, jacks full of tens.

HighStakesPro wins $2051.8 from the main pot with a straight flush, ten high.

 

Nu ska jag in och härja lite, får se vilka bord som ploppar upp. Blir kölista på bägge de lägsta nivåerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vem du nu är har nog helt rätt.. Vi skriver att andra är homosexuell pga att vi är otroligt osäkra själva.. (den vuxnas förklaring när en 5 åring säger ordet bög, kom gärna på något bättre) Och att han äger sönder oss.. Och bajs och rövar är ju också otroligt kul..

 

Sen börjar man ju tänka på att om du nu inte själv tycker om bajs, rövar och allt vad det nu är vi pratar om så är det ju ganska konstigt att du ens kikar in i våran dagbok, och dessutom Skriver inlägg i den?!..

 

Ja, jag har nästan alltid kikat lite i Kungrickards dagböcker. Ganska kul underhållning på låg nivå trotts allt. Nu har du givit den ytterligare en djupare dimension.

 

Varför skriver jag i den? Ja, ibland undrar jag lite saker om andra microspelare och ibland vill jag bara jävlas lite ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har nästan alltid kikat lite i Kungrickards dagböcker. Ganska kul underhållning på låg nivå trotts allt. Nu har du givit den ytterligare en djupare dimension.

 

Varför skriver jag i den? Ja, ibland undrar jag lite saker om andra microspelare och ibland vill jag bara jävlas lite ;-).

 

DJUP SOM MIN RÖV ÄR DENNA DAGBOK!:twisted: :twisted:

 

Nu ska jag lägga nät på 0,5/1! Fånga fesk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukade kika i dina tidigare dagböcker, Aspelin. Dom var underhållade, kul och lite "givande" för mig som mickrospelare.

Men va f-n är det här? Tillbaka till dagis nivå? Förföljelse av en spelare?

Vad sysslar du med? I min villfarelse trodde jag du besatt någon form av värdighet?

Det här är ju fullkomlig idioti, kan bara hoppas att du tar och avslutar den här och tar upp en av dina mer "seriösa" nerlagda dagböcker.

Och Rövaren? Instaban omgående hoppas jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukade kika i dina tidigare dagböcker, Aspelin. Dom var underhållade, kul och lite "givande" för mig som mickrospelare.

Men va f-n är det här? Tillbaka till dagis nivå? Förföljelse av en spelare?

Vad sysslar du med? I min villfarelse trodde jag du besatt någon form av värdighet?

Det här är ju fullkomlig idioti, kan bara hoppas att du tar och avslutar den här och tar upp en av dina mer "seriösa" nerlagda dagböcker.

Och Rövaren? Instaban omgående hoppas jag!

 

ja vad ska man säga.. Vilken RÖV!

 

Lugna ner dig några hekton så kanske du överlever i några timmar till, kan inte vara skönt att ta allt på SÅ stort allvar! LOOL!!!!! In med den här mannen som 1:a på fiskelistan! =D

 

Helt otroligt!:-P:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...