weddie Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Nehepp detta ville sig ju tyvärr inte.. BurgYyy, det är imorgon det gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 BurgYyy, det är imorgon det gäller! Har förvandlat mina 2300 från det inlägget till 19k nu så vem vet, det kanske är ikväll det gäller Men självklart vill man spara på turen tills morgondagen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Har förvandlat mina 2300 från det inlägget till 19k nu så vem vet, det kanske är ikväll det gäller Men självklart vill man spara på turen tills morgondagen också Inte lätt o överleva bland alla tomtar där haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Inte lätt o överleva bland alla tomtar där haha Hehe har iaf lyckats klara mig till pengarna nu med 55k, gjorde just en sjuuuuuukt marginell checkfold på flopp i stor pott, givetvis visade det sig att jag hade turnat nöten om jag var man nog att pusha Men jag jobbar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Torskade en stoooooor pott med färg mot färg och är nu nere på botten igen med 21k, nu krävs det ett smått mirakel för ytterligare en vändning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 jobba på bara.. själv åkte strax före itm men har % i kompisen som tur är. Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 jobba på bara.. själv åkte strax före itm men har & i kompisen som tur är. Vad nickar du? Nickar Burgendy och har bb om typ 2 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Nickar Burgendy och har bb om typ 2 händer Håller tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Där gav jag bort min chip lead till 2an..asså shit va jag inte kan detta spelet..ligger väl top5 någonstans så är väl bara bomba pott knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Lever i omahan mot alla odds, ligger 10a med 13 kvar. Men jag är optimistisk, drisen kommer dubbla upp mig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Lever i omahan mot alla odds, ligger 10a med 13 kvar. Men jag är optimistisk, drisen kommer dubbla upp mig snart Jag tror tyvärr det stämmer mycket bra. 6/14 ligger jag nu Alltså hur ska man plocka mr CL då. Han har ju sjukt stor stack.. Aja GL sture Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Slutade 8a tillslut. Klart nöjd mtp hur short jag var ett tag, men när man väl är där uppe vill man ju självklart vinna. Gl drisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Slutade 8a tillslut. Klart nöjd mtp hur short jag var ett tag, men när man väl är där uppe vill man ju självklart vinna. Gl drisen. gg, fick du för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Slutade 8a tillslut. Klart nöjd mtp hur short jag var ett tag, men när man väl är där uppe vill man ju självklart vinna. Gl drisen. Tackar.. E short nu efter att CL gjort ett riktigt dåligt spel mot mig o fångat river som vi checkade ner Han e riktigt dålig ju. GG sture Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Ute nu strax efter sture som 7a. fick knappt 9k. Känns som dukkah borde ta detta! gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 gg, fick du för det? tyty fick ca 6k för det Tackar.. E short nu efter att CL gjort ett riktigt dåligt spel mot mig o fångat river som vi checkade ner Han e riktigt dålig ju. GG sture Såg spelet.. riiiiiktigt uselt var det, vad hade du i den handen btw? Bara att hoppas han hittar sin väg till 5/10 borden i den kommande veckan.. Desamma, trist att det inte räckte längre för någon av oss. Vi får klonka main imorgon helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 tyty fick ca 6k för det Såg spelet.. riiiiiktigt uselt var det, vad hade du i den handen btw? Bara att hoppas han hittar sin väg till 5/10 borden i den kommande veckan.. Desamma, trist att det inte räckte längre för någon av oss. Vi får klonka main imorgon helt enkelt. Gusbus hade nöthålpipa+bottentvå på flop, funderade på att potta om flop men orkade inte ta en flip mot tomten eftersom han trodde han kunde få in degen mkt bättre, hade dessutom en gubbe bakom som kunde hittat nåt på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Gusbus hade nöthålpipa+bottentvå på flop, funderade på att potta om flop men orkade inte ta en flip mot tomten eftersom han trodde han kunde få in degen mkt bättre, hade dessutom en gubbe bakom som kunde hittat nåt på floppen. Okok jag satte honom på en tvåparsliknande hand på flopp, dock trodde jag att han kåkade turn så blev ganska förvånad när den turade stegen höll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2008 Okok jag satte honom på en tvåparsliknande hand på flopp, dock trodde jag att han kåkade turn så blev ganska förvånad när den turade stegen höll. Du har sprungit på riktigt bra på senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 hur får man igång poker tracker på svenska spels turneringar? Har inte lyckats med det innan, kör pt2 och gametime+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Du har sprungit på riktigt bra på senaste Hehe kan inte klaga, att fixa finalbord i båda turspelen Limit texas och omaha måste ju tyda på ett och annat Nu är väl de mesta av mina flippskills förbrukade antar jag, så det blir nog snabb sorti ikväll skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Hehe kan inte klaga, att fixa finalbord i båda turspelen Limit texas och omaha måste ju tyda på ett och annat Nu är väl de mesta av mina flippskills förbrukade antar jag, så det blir nog snabb sorti ikväll skulle jag tro haha gillar att du hittade FT yesterday Fattig som man är blir det att svepa en pizza och börja kvala till kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Tackar.. E short nu efter att CL gjort ett riktigt dåligt spel mot mig o fångat river som vi checkade ner Han e riktigt dålig ju. GG sture Det var väl fan inte ett dåligt spel, jag hade ju potodds för att syna för stegen och implicita för 8/10 ggr går du all in och jag får hela tiden stack .. fish /magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Det var väl fan inte ett dåligt spel, jag hade ju potodds för att syna för stegen och implicita för 8/10 ggr går du all in och jag får hela tiden stack .. fish /magnus Om jag går all in på river har jag dig ju alltid slagen! Jag tycker det var ett riktigt dåligt spel, och tycker du spelade dåligt överlag det jag såg dig. Det är min åsikt.. Okok jag satte honom på en tvåparsliknande hand på flopp, dock trodde jag att han kåkade turn så blev ganska förvånad när den turade stegen höll. Sämsta kortet som kunde komma på turn, och när han minibetar känner jag att jag inte bara kan ge upp, så därför fick jag slå om och reppa en kåk. Hur han kan syna turn förstår jag verkligen inte. Sjukt att jag ledde också. Btw, handen du åkte foldade jag samma hand som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 TILTEN. Ska spela main ikväll och vad händer? Svs har problem så jag kan inte logga in! Ringer supporten och de säger att det troligtvis inte blir fixat till Sm. WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts