MJ Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 GG WP , Vilken lineup du fick först mig sen HNIC sen FLUGAN sen SKULL. Troligen dom bästa i hela fältet förutom mig själv då efter varandra. Imponerande. Imponerande att du kände till hela fältets pokerkunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Funderar på att spela PLO ikväll, kmr dock till datorn vid 8 tiden. Överlever jag afk 1 timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Grattis Applefish! Slörailade några få pf:are. Såg att du var all-in med ett drag precis in the money. Det lilla jag uppfattade av den matchen var iofs att killen inte var någon stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 hehe själv har man dygnat... annars vaknar man väl 17-18.. inge kul det: vad nickade du? gg ! hnic nickar jag. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och ta tillbaka min A7 syn mtp att du inte pushar KK-TT i samma sits. ty för att du inte tog mina chips när jag var disconnectad ocks! Lite kul när du lackade på mitt KJ- spel också. jag pratade med en grabb på msn som du mötte tidigare i turneringen som delade med sig av sina reads.. Så helt puckat var inte min turnsyn Imponerande att du kände till hela fältets pokerkunskaper. Han verkar onekligen ha haft betydligt mkt svårare motstånd än jag. Tror jag blev 3betat typ 5 ggr sammanlagt under de 3 första matcherna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 är top 16 nu.. haft USELT motstånd sofar för att vara ärlig:) De första matcherna verkar inte ha varit alltför svåra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Men visst jag håller med att lottning är viktigt i HU turneringar och han hade säkert fler svårare motståndare än du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Funderar på att spela PLO ikväll, kmr dock till datorn vid 8 tiden. Överlever jag afk 1 timme? Har ungefär samma dilemma, födelsedagsmiddag för lillasystern ikväll. Jag kommer nog chansa på att det funkar hur som helst, detta kommer säkert bli den roligaste turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Grattis Applefish!Slörailade några få pf:are. Såg att du var all-in med ett drag precis in the money. Det lilla jag uppfattade av den matchen var iofs att killen inte var någon stjärna. Hehe jo där hade jag extrem tur.. men du har rätt, han var inte jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Grattis Applefish!Slörailade några få pf:are. Såg att du var all-in med ett drag precis in the money. Det lilla jag uppfattade av den matchen var iofs att killen inte var någon stjärna. tack btw.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 hnic nickar jag. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och ta tillbaka min A7 syn mtp att du inte pushar KK-TT i samma sits. ty för att du inte tog mina chips när jag var disconnectad ocks! Lite kul när du lackade på mitt KJ- spel också. jag pratade med en grabb på msn som du mötte tidigare i turneringen som delade med sig av sina reads.. Så helt puckat var inte min turnsyn Jag tycker inte att det var fel att syna där menmen.. du hade väldigt otur.. faktum var ju att jag fick endel chips av dig men fick fruktansvärt dåligt samvete för detta och erbjöd ju att ge tillbaka chips som du vänligt nekade. Hoppas att det inte påverkade matchen. Hehe Kjn var en fin syn och jag har ett väldigt hett temprament i chatten ibland.. hoppas ingen tog illa upp av detta under turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Har ungefär samma dilemma, födelsedagsmiddag för lillasystern ikväll. Jag kommer nog chansa på att det funkar hur som helst, detta kommer säkert bli den roligaste turren Ja så mkt folk som inte har en aning om spelet som ställer upp ikväll! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Ne orkar vänta till nästa år. Push it on SM Main HU final bordet för 500k Du snacka ju om spänning, så vi får väll se om du har det fortfarande kvar. Är du baller eller inte.. Ska inte spela main, dålig tajming att ha det på en lördag. Prioriterar spriten denna helgen... Flippa om några lax har jag inga problem med;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Vem är det? Inte sett tidigare reg på svs . hu sng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Imponerande att du kände till hela fältets pokerkunskaper. gjorde jag inte men skrev iofs troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Det finns ju säkert en (hel) del som är bättre hu än hu regsen. Många bra spelare som inte hänger på pf. Spelare som hänger på pf och som sällan spelar på Svs och därmed gör det under "okända" nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 GG WP , Vilken lineup du fick först mig sen HNIC sen FLUGAN sen SKULL. Troligen dom bästa i hela fältet förutom mig själv då efter varandra. Imponerande. Sluta levla, folk tror att du menar allvar. Grattis till vinsten Applefish!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Sluta levla, folk tror att du menar allvar. Grattis till vinsten Applefish!! Tack:D haha denna är ganska lol... i lokalpress http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article213436.ece Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Sluta levla, folk tror att du menar allvar. Sigma88 var nog bäst i fältet skulle jag tro:ola:. HU plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Sigma88 var nog bäst i fältet skulle jag tro:ola:. HU plz? tur att jag kommenterade, annars vi aldrig fått höra din sarkasm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 tur att jag kommenterade, annars vi aldrig fått höra din sarkasm Japp. sigma88 kom till horn4 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Det finns ju säkert en (hel) del som är bättre hu än hu regsen.Många bra spelare som inte hänger på pf. Spelare som hänger på pf och som sällan spelar på Svs och därmed gör det under "okända" nick. har du rätt i, men jag tror ändå dom spelarna hade varit bland top 16 iaf. och ajg såg ingen märkvärdig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Fan vad få anmälda det är i Omahan. På en lönefredag borde det finnas en del som har råd att spela en turnering med bra struktur. Ifs kan krogen vara mera lockande men dyrare också . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Efter mkt om och men med födelsedagsmiddagar osv så sitter man äntligen vid omahan Ligger ju lite efter såklart men har vunnit några potter upp till 8500 iaf, det blir mkt jobb men man ska aldrig säga aldrig. Edit: 30k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Gjorde några marginella spel och är nere på 19k.. Blir att kämpa nu igen suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Nehepp detta ville sig ju tyvärr inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts