Gå till innehåll

Samlingstråd för plast-SM på SvS

HSvensson

Recommended Posts

• Svars 866
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe själv har man dygnat... annars vaknar man väl 17-18.. inge kul det::P vad nickade du? gg !

hnic nickar jag. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och ta tillbaka min A7 syn mtp att du inte pushar KK-TT i samma sits. ty för att du inte tog mina chips när jag var disconnectad ocks! :h:

Lite kul när du lackade på mitt KJ- spel också. jag pratade med en grabb på msn som du mötte tidigare i turneringen som delade med sig av sina reads.. Så helt puckat var inte min turnsyn :)

Imponerande att du kände till hela fältets pokerkunskaper.

Han verkar onekligen ha haft betydligt mkt svårare motstånd än jag. Tror jag blev 3betat typ 5 ggr sammanlagt under de 3 första matcherna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hnic nickar jag. Jag skulle vilja ta tillfället i akt och ta tillbaka min A7 syn mtp att du inte pushar KK-TT i samma sits. ty för att du inte tog mina chips när jag var disconnectad ocks! :h:

Lite kul när du lackade på mitt KJ- spel också. jag pratade med en grabb på msn som du mötte tidigare i turneringen som delade med sig av sina reads.. Så helt puckat var inte min turnsyn :)

Jag tycker inte att det var fel att syna där menmen.. du hade väldigt otur.. faktum var ju att jag fick endel chips av dig men fick fruktansvärt dåligt samvete för detta och erbjöd ju att ge tillbaka chips som du vänligt nekade.

Hoppas att det inte påverkade matchen.

Hehe Kjn var en fin syn och jag har ett väldigt hett temprament i chatten ibland.. hoppas ingen tog illa upp av detta under turneringen :)

Länk till kommentar

Ne orkar vänta till nästa år. Push it on SM Main HU final bordet för 500k :)

Du snacka ju om spänning, så vi får väll se om du har det fortfarande kvar.

Är du baller eller inte..

Ska inte spela main, dålig tajming att ha det på en lördag. Prioriterar spriten denna helgen... Flippa om några lax har jag inga problem med;-)

Länk till kommentar

Det finns ju säkert en (hel) del som är bättre hu än hu regsen.

Många bra spelare som inte hänger på pf.

Spelare som hänger på pf och som sällan spelar på Svs och därmed gör det under "okända" nick.

har du rätt i, men jag tror ändå dom spelarna hade varit bland top 16 iaf. och ajg såg ingen märkvärdig

Länk till kommentar