Gå till innehåll

Samlingstråd för plast-SM på SvS


HSvensson

Recommended Posts

  • Svars 866
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Misstänker att det finns back-logs på allt. Stackstorlekar, tid för start för strul etc.

Funkar det att göra en total tillbakarullning av allt kanske det är det mest rättvisa.

 

Frågan är om det funkar rent mjukvara mässigt.

Med tanke på att det är BOSS mjukvara så är jag ytterst tveksam....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag menar inte allvar, men lyckas inte få till smiliesarna. Imorgon 19.00 är det som gäller, och med de förutsättningar som var vid pausens början. Men hade det varit vilken annan turnering som helst hade den avbrutits och prispengarna fördelats i förhållande till markerstaplarna enligt en eller annan formel.. Funkar inte när det är SM dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hah...

 

WP under hela SM, du har ju verkligen kommit djupt gång på gång. :-)

 

Hehe jag kunde kanske ha haft det iaf :roll:

 

Tyty det har verkligen flutit på bra för mig under hela veckan, 5 spelade events 4 itm och 2 finalbord kan man ju inte klaga på, även om det hade smakat jävligt bra med en vinst i bagaget :-) Men men nästa år är här snabbare än man tror :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PRESSMEDDELANDE

 

 

 

Visby, 1 december 2008

 

 

Onlinepoker-SM tillfälligt avbrutet

Strax före klockan 22 igår valde Svenska Spel att stoppa finalen i årets

onlinepoker-SM. Andelningen var tekniska problem med pokerklienten och vad

som orsakade problemen är ännu inte klart.

 

Det var 15 spelare kvar i turneringen när problemen uppstod. Två spelare fick inte

upp finalbordet i sin klient och kunde därför inte fortsätta delta i finalen. När

problemet uppdagades beslutade Svenska Spel att tillfälligt avbryta finalen.

 

– Vi vet inte vad som hänt men vi jobbar på att lösa problemet. Troligen handlar det

om en överbelastning på klienten eftersom det var så otroligt många inne och tittade

på finalbordet, säger Roger Levy, pokeransvarig på svenskaspel.se.

 

Svenska Spel och teknikleverantören Boss Media jobbar på problemet under dagen

och finalen beräknas fortsätta klockan 19 ikväll.

 

Vi återkommer med mer information

 

 

Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta:

Jeanette Ström, marknadschef svenskaspel.se, 073-370 03 42

Theres Lakso, PR projektledare, 076-844 87 10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla mkt pengar som SvS drar in på oss kan dom gott ge alla som var kvar när det började strula, typ 300-400k var eller så. Vore ju inte mer än rätt.

 

 

+1. Dem är väldigt dumma på Svs. Dem har gjort er fel. Dem ska betala 1 miljon (minst) daler till er var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla mkt pengar som SvS drar in på oss kan dom gott ge alla som var kvar när det började strula, typ 300-400k var eller så. Vore ju inte mer än rätt.

 

På CC gjorde dealern en miss som kostade mig 20k. Jag fick en 3-rätters middag för två som kompensation. Man får vara nöjd med det lilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PRESSMEDDELANDE

 

 

 

Visby, 1 december 2008

 

 

Onlinepoker-SM tillfälligt avbrutet

Strax före klockan 22 igår valde Svenska Spel att stoppa finalen i årets

onlinepoker-SM. Andelningen var tekniska problem med pokerklienten och vad

som orsakade problemen är ännu inte klart.

 

Det var 15 spelare kvar i turneringen när problemen uppstod. Två spelare fick inte

upp finalbordet i sin klient och kunde därför inte fortsätta delta i finalen. När

problemet uppdagades beslutade Svenska Spel att tillfälligt avbryta finalen.

 

– Vi vet inte vad som hänt men vi jobbar på att lösa problemet. Troligen handlar det

om en överbelastning på klienten eftersom det var så otroligt många inne och tittade

på finalbordet, säger Roger Levy, pokeransvarig på svenskaspel.se.

 

Svenska Spel och teknikleverantören Boss Media jobbar på problemet under dagen

och finalen beräknas fortsätta klockan 19 ikväll.

 

Vi återkommer med mer information

 

 

Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta:

Jeanette Ström, marknadschef svenskaspel.se, 073-370 03 42

Theres Lakso, PR projektledare, 076-844 87 10

 

 

Användaren Svenska Spel är avstängd för "egenreklam", men pressmeddelandet ligger kvar eftersom det är så viktigt och berör alla.

 

Svenska Spel är välkommen att ha en officiell forumrepresentant under samma förutsättningar som alla andra sajter som väljer att ha detta. Kontakta i så fall forumpartner@poker.se för information.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Användaren Svenska Spel är avstängd för....

 

 

Ruskigt mycket OT men ni har missat lite bannade användare i "Bannade användar"-tråden, bl.a Eury igen...

 

Btw - någon som hört något mer hur det gick för de sista 5-10 spelarna som åkte ur SM när strulet började? Kommer det bara att vara de 15 kvarvarande som startar kl 19?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruskigt mycket OT men ni har missat lite bannade användare i "Bannade användar"-tråden, bl.a Eury igen...

 

Btw - någon som hört något mer hur det gick för de sista 5-10 spelarna som åkte ur SM när strulet började? Kommer det bara att vara de 15 kvarvarande som startar kl 19?

 

frågade om det när dom ringde och den infon dom hade var att inga stackstorlekar, blinds och personer skulle ändras...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nog en av dom få som glädjer mig åt detta.

Spelade SM 7-korts stöten och fick 15-20 minuters avbrott när jag inte kom in på siten. När jag kom in igen var jag så short att det var kört.. Ute på 13:e plats där 12 fick pengar.:cry: Klagade givetvis men helt otippat försäkrade Svenska Spel att det inte kunde bero på dom. Man är ju helt chanslös som enskilt drabbad , så därför känner jag glädje att det blir uppmärksammat i större skala. Kan tillägga att jag relativt ofta får låsningar/avbrott just på Svenska Spel samtidigt som jag spelar på andra siter utan problem.

 

Sen lider jag med er drabbade och hoppas på rättvis omstart ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...