Gå till innehåll

SAJT: BetHoldem.com


Nickefik

Recommended Posts

Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp

 

mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu.

 

$1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans...

3:a nu ser jag... jobba på.

Jag ligger på 198 plats :( får nöja mig med freerollen denna vecka

 

http://www.betholdem.com/7500weekly.asp

 

Vilken dag och svensktid nollas leaderboarden?

 

Klockan 06:00 på fredags morgonen. Svensk tid. Tror jag allifall.

Men tänk på att bonusen räknas bort från eran rakeback.. Så om du får 55% i RB och vinner dom $1000 så blir ju bonusen "bara" $450.

oh fan, tror du även det gäller Leaderboard freeroll vinst?

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp

 

mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu.

 

$1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans...

3:a nu ser jag... jobba på.

Jag ligger på 198 plats :( får nöja mig med freerollen denna vecka

 

http://www.betholdem.com/7500weekly.asp

 

Vilken dag och svensktid nollas leaderboarden?

 

Klockan 06:00 på fredags morgonen. Svensk tid. Tror jag allifall.

Men tänk på att bonusen räknas bort från eran rakeback.. Så om du får 55% i RB och vinner dom $1000 så blir ju bonusen "bara" $450.

 

Jag är 100 på att bonusen INTE räknas bort från rakebacken. Ställde den frågan till RB-sidan i höstas och de menade att bonusen är utöver rakebacken...dessutom matchar rb-sidan 1000$bonusen med 300$ extra om man vinner.

 

Är det betrake.com du kör med eller någon annan sida froggy?

 

Det ser för övrigt mörkt ut att vinna leaderboard denna vecka för mig...ligger 5000p efter...fan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp

 

mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu.

 

$1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans...

 

Puh, slutade tvåa och inkasserade $500 av betholdem plus $200 som rb-sidan alltid matchar andrapriset med. Tanken var ju att jag skulle vinna skiten på $1300 och att spelvinster+rakeback bara skulle vara en extra bonus denna vecka.

 

Istället gick jag +/-0 på spel+RB så det enda jag plussa denna vecka var just $700-bonusen för andraplatsen...värdelöst. Var så mycket svårare att hålla uppe spelkvaliten med 8 bord på 0.5/1nl än med 6 bord som jag brukar lira...(6-seats).

 

Nä, det blir nog inga mer försök att vinna leaderboard på ett tag nu. Mycket speltid och lite inkomst för mödan. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
jag har fått ett mejl av dem som säger att jag ska faxa in kopior på is, visa och en disclaimer där jag bla ska fylla i hela kontokortsnumret. Detta är lite märkligt eller? Nån? Å det verkar vara brådis, innan 48 timmar annars fryser de pokerkontot. hjälp
jag skulle också ta ut pengar från kontot,fick beskedet att skicka in en creditcarddisclaimer, fixade det och fick faxnummer av supporten provade att faxa, men det fungerade inte (3 olika fax#) kontaktade supporten igen fick då förslaget att scanna in disclaimern och maila,så där är jag idag, har inte provat det än
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Det jag gillar med betholdem är deras 24h NETeller uttag. Tog 24h att ta ut pengar tillbaka till NETeller utan att de ens fråga om det var jag. Kanske inte behövs eftersom pengarna kom från NETeller.

 

Jobbigt att deras leaderboardlista inte går att kombinera med bananförsäljning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på Betholdem nu i 1 år kanske och allt har väl i princip funkat "prima". ;)

 

Nyligen (eller kanske för 1-2 mån sen) uppstod ett problem. Helt plötsligt slutade "player notes"-funktionen att fungera. Jag kan fortfarande klicka på valfri person runt bordet och ta "edit player notes" för att sedan skriva valfri kommentar. Men när jag ska spara anteckningen, så sparas inget. När jag efteråt vill kika på min note, så är fönstret tomt.

 

Jag har testat spela på flera olika datorer, närmare bestämt 4 st. och note-funtionen fungerade endast på 1 dator. Skumt.

 

Jag har mailat supporten två ggr om detta, men som folk redan konstaterat är de inte direkt snabba av sig. De säger att de skickat vidare mitt mail till den tekniska supporten. Nu har det gått ~1.5 mån sen jag skicka mitt första mail och jag sitter fortfarande lite smått handikappad runt borden utan mina värdefulla notes. :o

 

Är det någon som upplever/har upplevt samma problem och har genomfört ngra åtgärder? Kan det vara någon inställning jag råkat komma åt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på Betholdem nu i 1 år kanske och allt har väl i princip funkat "prima". ;)

 

Nyligen (eller kanske för 1-2 mån sen) uppstod ett problem. Helt plötsligt slutade "player notes"-funktionen att fungera. Jag kan fortfarande klicka på valfri person runt bordet och ta "edit player notes" för att sedan skriva valfri kommentar. Men när jag ska spara anteckningen, så sparas inget. När jag efteråt vill kika på min note, så är fönstret tomt.

 

Jag har testat spela på flera olika datorer, närmare bestämt 4 st. och note-funtionen fungerade endast på 1 dator. Skumt.

 

Jag har mailat supporten två ggr om detta, men som folk redan konstaterat är de inte direkt snabba av sig. De säger att de skickat vidare mitt mail till den tekniska supporten. Nu har det gått ~1.5 mån sen jag skicka mitt första mail och jag sitter fortfarande lite smått handikappad runt borden utan mina värdefulla notes. :o

 

Är det någon som upplever/har upplevt samma problem och har genomfört ngra åtgärder? Kan det vara någon inställning jag råkat komma åt?

 

Har du testat att installera om klienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men har laddat ner programmet hos bekanta för att testa och det fungerade bara på 1/3 datorer. Borde inte vara ngn skillnad, men jag ska testa ominstallera nu, så får vi se.

 

Ok. Kan tillägga att jag kör på 2 olika datorer utan problem. Känns som det borde vara något fel på filen som sparar notes på din hd men det verkar ytterst märkligt när det inte funkar på andra datorer heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Läser många olika bud angående betholdems uttagsmetoder. Är det lätt eller är detv krångligt att ta ut/ sätta in pengar på BetHoldem. Skulle också va bra o veta om det finns några andra negativa saker med BetHoldem.

 

Min erfarenhet är att det är lätt och går fort, detta med neteller. Och snabbast går det om du har skickat in scans på id och en räkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

verkar inte som pokern ska flytta på ett tag iaf:

 

Sharise S: Welcome to Live Chat Support, I am your Customer Service Representative, how may I assist you?

fredrik: hello

fredrik: i read that you have been bought by bodog, is that true?

Sharise S: That is correct, Fredrik.

fredrik: so your pokerclient will move to bodog network?

Sharise S: That much is still uncertain at this point. We will update you of any such changes in the future.

fredrik: ok, ty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...