Gå till innehåll

baaakcar !=)

ludvvig

Recommended Posts

• Svars 835
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack, detsamma!

Någon särskild anledning till att du kör 100 (?) bb. Vi har i princip inte spelat några händer mot varandra, bara en och där antar jag du hade AK och slog mina fina damer :)

hade faktiskt 10 10 där och ville väl bråka lite ;-)

Är ganska ny på nivån så jag började att köpa in mig för 100bb för att minska swingsen lite. Men jag har upptäckt att jag tycker det passar mig och mitt spel väldigt fint att köra 100bb. Tror dessutom en del fullstackar slarvar lite när de inte anpassar till spel tillräckligt bra till lite grundare stackar.

Har en 15' dell med 1920*1200, blir rätt små bord men funkar fint att grinda 4-5 bord på svs och är lite lättare att bära runt på än en 17'. Men är väl lite smaksak hur stor skärm man vill ha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faaan jag vet inte...lutar åt mac, så jäävla dyrt dock..

Sick vad jag springer bra, går inte att förlora..."gav" bort en 10k pot nyss. Valde att lägga mig preflop med A3s från SB där CO höjer och dealer synar. En duktig fold som dock resulterade i en pot jag vunnit peeeengar i. Aja, mitt korta kvällspass efter en låååång tid av pluggning resulterade i ett plus på 7084 sekiner. Det gör att månaden ligger på kring 95 sträcket. Känns bra :)

Har inte fått någon klarhet i om jag får mina pengar eller inte från siten jag bråkar med. Gav dock kontraktet till en av mina jurister och enligt honom är det glasklart att jag ska ha pengarna så kommer förmodligen gå vidare om jag inte får pengarna. Är en dyr och långdragen process, men förhoppningsvis räcker blotta ordet offentlighet till! Om jag inte får pengarna kan jag lova jag kommer berätta vilken site det är och _hur_ det har gått till. Just nu så rör det sig om $3600.

läs. "pappa"

;-):-)

Länk till kommentar

Har själv en Dell 17" Inspiron och trivs riktigt bra med den. Har maximal upplösning men kan inte riktigt spela utan överlapp på SvS. Den har dock hållt riktigt bra trots stora påfrestningar i form av knytnävsslag och diverse utbrott. Har svårt att tro Apple håller lika bra 8-)

Länk till kommentar

Jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna den här turen. Försöker vara ödmjuk, men det är fan svårt... Alla sådana här händer får stå:

Fortsätter springa bra som sagt...Yeye! =)

SNYGGT Ludde, fortsätt såhär så kan du kan vi hyra ett helt hotell i sommar :)

Mer seriöst, tänkte bara påminna om att det svänger snabbt, lätt att glömma sånt när man spelar bra och springer magiskt. Min egen kurva som exempel (+20k $ och €, ex rb 10/2 t.o.m 10/3). I'm the king of the world ;) :

10efebtill10emars.jpg

By mr_tight at 2009-03-30

....men så blev uppvaknadet som så många gånger innan ganska brutalt, sen den 11/3 t.o.m idag (ex rb -4k $ och €, samma antal hh som ovan typ, runt 28k) :shock: :

11emarstill29emars.jpg

By mr_tight at 2009-03-30

Gl mannen, ingen hybris nu bara! :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar

Uppgraderade den lite och slängde in en 7200 rpm, men funderar också på att uppgradera batteriet; sjukt värt med bra batteritid, ett av de starkaste argumenten för mac..men hm..ja...bestämmer mig på onsdag! :P

Lyxproblem...

Annars.. jävligt snyggt Lud:mrgreen:

Som Mr_tight skrev så är det ju bara att ånga på nu, men glöm inte att dra i bromsen när SvS doomswitchar. Går att göra bra pengar på 5-10 och 7.5-15 så ingen anledning att vilja ruscha genom nivåer så fort. U'll get there laterz.

gl med a millin.

Länk till kommentar

Mjo...Har ju varit där tidigare. Om jag behöver droppa ordentligt i nivå så är det ändå en respektabel nivå, gäller att vara lyhörd på förändringarna när svenskaspel klickar på den röda knappen "riggpoweh!"... :)

Kommer försöka spela mestadels av händerna på 5-10 och 7.5/15 och leta efter värde på 10/20 och 25/50. Skönt avslut på denna månad och jag ligger väl i fas med mitt mål på 1 miljon vid slutet av året. Som sagt, försöka att inte få någon hybris! :) Förresten, det lutar åt DELLen. Uppgraderade den lite och slängde in en 7200 rpm, men funderar också på att uppgradera batteriet; sjukt värt med bra batteritid, ett av de starkaste argumenten för mac..men hm..ja...bestämmer mig på onsdag! :P

Ska du köra pc så ska du självklart ha en sony vaio =) hade själv innan en dell xps och var även mycket nöjd med den tills den gav upp.

Länk till kommentar

Gav dock kontraktet till en av mina jurister och enligt honom är det glasklart att jag ska ha pengarna så kommer förmodligen gå vidare om jag inte får pengarna.

Standard att ha flera jurister som skolpojke? :shock:

Vaio är ju helt överlägsna utseendemässigt. Har våta drömmar om denna

309085.jpg

Länk till kommentar

Väldigt många som påpekar att datorerna är så snygga i den här förslagsdiskussionen. =)

Jag röstar på en mac med dubbla operativsystem, det är det som gäller framöver.

Congrats till resultaten, hoppas det håller i sig.:)

Mars förra året gick ju inte grymt bra om jag inte missminner mig.

Förresten, vart är fish? Ett tag sen de vart update från hans sida.

Länk till kommentar

Givetvis! :) Vågar inte spela nå mer för månaden nu, tar nästa pass tomorrow! :) Sjukt störande inte HM funkar bara, saknas typ 20 000 i där, bläsch! Aja, månaden slutar typish 150k, kommer en bättre uppdatering om någon dag! :) Summera din månad då också tack! ;)

Nice man:D

Kan inte summera förens rbn kmr:) Eller när ja vet hur mkt jag får:D

Länk till kommentar