Gå till innehåll

baaakcar !=)


ludvvig

Recommended Posts

  • Svars 835
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte om jag orkar lära mig mac...Syrran har mac och vet den är grym, men gillar windows :P Kör du mac?

 

Jag grindar på min macbok 13tum atm. Kan guida dig lite på mac om du ska köpa. Jag har blivit halvkär i min macbook. Dock är det halv meckigt med vissa klienter att du måste köra via parallels eller fusion. Men om man håller sig till klienter som funkar på mac är det gudomligt. Vissa funkationer som är sååå sköna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om denna dator btw?

 

Låter helt ok!

 

Annars är mitt råd:

 

Köp Dell XPS med premium garanti Ludde, du kommer inte ångra dig. Även om de kanske är lite dyrare (men det verkar inte vara ett problem nu :)) så är datorerna kanon och servicen vid ev. problem världsklass. Utöver detta är det ju plus att ha matchande laptops i sommar (har ju själv den gamla XPS:n som jag är supernöjd med) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Om du inte väljer Dell så råder jag dig absolut att skaffa minst 17" och 1900*1200. Väger mer ifs men minidator med liten skärm och dålig upplösning är ingen höjdare för en multitablande grinder på resande fot. Jobbigt att behövs jaga efter skärmar att koppla upp den till annars.

 

 

 

Bara att konfigurera och beställa, denna har det allt:

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1730?c=se&l=sv&s=dhs&cs=sedhs1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alright :) pm.

 

 

Vet inte om jag orkar lära mig mac...Syrran har mac och vet den är grym, men gillar windows :P Kör du mac?

 

Kör windows på den. Macbook pro 17 är den överlägset bästa 17" datorn som finns oavsätt vilket operativsystem du vill köra.

 

Sen så har du ju även möjligheten att leka runt lite i OS X som är ett grymt OS för allt utom poker.

 

Du har råd ;)

 

http://www.apple.com/se/macbookpro/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör windows på den. Macbook pro 17 är den överlägset bästa 17" datorn som finns oavsätt vilket operativsystem du vill köra.

 

Sen så har du ju även möjligheten att leka runt lite i OS X som är ett grymt OS för allt utom poker.

 

Du har råd ;)

 

http://www.apple.com/se/macbookpro/

 

Wass os x är nöt för poker.... Sen om man behöver nått konverter progg ala pralleles eller fusion så är os x grymt på tex att du bara kan dra musen till vänstra hörnet och se alla ens bord... (personlig inställning) Så nötigt så att jag väljer nog mac eller nått hackmacable nästa gång jag köper staionärt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla datortips...Vet fan inte hur jag ska göra...

 

 

Så sjukt irriterad på en pokersite just nu. Försöker blåsa mig på en ansenlig summa pengar. FÅr jag inte rätt i min fråga kommer jag inte vara vidare trevlig mot dem...Fortsättning följer.

 

Ja röstar för Mac, har faktiskt köpt en macbook pro själv. och den funkar prima. har dual-boot på den, ja kan välja om ja ska köra os x eller windows när datorn startas upp. windows bara till poker och os x till allt annat skit.

 

det är en helt ny värld med mac, värd att utforskas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...