kravmärkt Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 är rädd för flopp! 3 bord 50100, på mr megakillah? Måste deposita om du vill spela så säg till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Fel läge att visa snoppen när Isildur lagt upp sin för hela världen imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur kan du va så dryg i chatten mega? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur kan du va så dryg i chatten mega? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur kan du va så dryg i chatten mega? +2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 loool är ju back då har du endå sprungit bra mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Tur att du har rigger i ryggen tillslut! Att du sen undrar vad jag sysslar med efter att du 2outat i 700bb pot e ju bara sick. GG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 5bets folda KK? Utdraget var vidrigt för din del men att folda KK är bara. Borde inte kört med någon 3betsrange men orka. gg har jag sagt att du ska folda`? klart du inte kan folda , men du behöver inte vara en idiot både när du vinner och förlorar. Trots alla dessa brutala utdragningar/setups som du hade på din sida är jag inte ens säker på att du sluta upp. GG Freakshow. Hoppas förövrigt att det är du på din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 syyynd david Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 har jag sagt att du ska folda`? klart du inte kan folda , men du behöver inte vara en idiot både när du vinner och förlorar. Trots alla dessa brutala utdragningar/setups som du hade på din sida är jag inte ens säker på att du sluta upp. GG Freakshow. Hoppas förövrigt att det är du på din avatar. Vem är du på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 props på avataren consp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Vem är du på svs? smekt ... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 props på avataren consp på tal om avatar, är din avatar delearn du fria till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 mm men sparar skjortan, berömmelsen och titeln till riktiga sm, obv. nope, busto mot mig första handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts