Krick1 Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Igår var jag alltför överförfriskad och råkade av en händelse blöta ned (ev. spy, inte helt säker) på min samhällskunskapsbok. De bakre sidorna i boken är blöta men halva boken klarade sig. Hur ska jag torka sidorna i boken? Har provat att lägga boken på ett element men det fungerade inget vidare (dessutom var stanken outhärdlig. Är det någon som har något bra förslag/sätt att torka boken på? Jag vill helst inte slänga boken och köpa en ny. Boken luktar lite spya men jag tror inte jag spydde på den. Tacksam för svar Citera
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Igår var jag alltför överförfriskad och råkade av en händelse blöta ned (ev. spy, inte helt säker) på min samhällskunskapsbok. De bakre sidorna i boken är blöta men halva boken klarade sig. Hur ska jag torka sidorna i boken? Har provat att lägga boken på ett element men det fungerade inget vidare (dessutom var stanken outhärdlig. Är det någon som har något bra förslag/sätt att torka boken på? Jag vill helst inte slänga boken och köpa en ny. Boken luktar lite spya men jag tror inte jag spydde på den. Tacksam för svar Varför luktar boken spya om du inte spydde på den?! Sätt in den i torkskåpet så slipper du stanken. /SK Citera
IBetUFold Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Inget att göra bara kasta skiten. Har råkat ut för det många gånger. Citera
Krick1 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Varför luktar boken spya om du inte spydde på den?! Sätt in den i torkskåpet så slipper du stanken. /SK Jag spydde bredvid, boken verkar dock ha sugit till sig lukten... Citera
Recommended Posts