Gå till innehåll

Fast i MMORRG träsket


carlehboy

Recommended Posts

Hej detta är min första dagbok :P

Lite om mig jag har spelat poker lika länge som jag spelat mitt gift :P (http://www.entropiauniverse.com/index.var).

Det mesta av mina poker vinster har gått in här och nu vill jag ta det till nästa steg.

 

Mitt mål är att vinna $50k så jag kan köpa ett item i spelet som gör mig till gud ( galet eller hur).

 

Hur ska jag samla ihop så mycket pengar då?`

Jo genom att spela 10+1 sng och DoN 10+1 på ongame

 

Min insätting på sidan var $200 och just nu är min rulle 422 efter en mycket hård vecka som har tvingat mig att gå ner på 10$ nivån

 

Mitt användarnamn är modfap och det är just jag jag tänker köpa för pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej detta är min första dagbok :P

Lite om mig jag har spelat poker lika länge som jag spelat mitt gift :P (http://www.entropiauniverse.com/index.var).

Det mesta av mina poker vinster har gått in här och nu vill jag ta det till nästa steg.

Mitt mål är att vinna $50k så jag kan köpa ett item i spelet som gör mig till gud ( galet eller hur).

 

Hur ska jag samla ihop så mycket pengar då?`

Jo genom att spela 10+1 sng och DoN 10+1 på ongame

 

Min insätting på sidan var $200 och just nu är min rulle 422 efter en mycket hård vecka som har tvingat mig att gå ner på 10$ nivån

 

Mitt användarnamn är modfap och det är just jag jag tänker köpa för pengarna

 

Köpa ett item i ett spel för 50k usd? Hur kan det någonsin vara värt det? SICK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, en fråga bara, vad är item o vad kan man använda det till?

 

item är en sak just en mod fap är en sak som gör att man kan få full hälsa snabbt och superbilligt. Mod fap är ev++++

 

första halvan av dag 1 blev enligt min bokföring där varje steck är värt 10$

Tid 35 minuter

Vunna 13

Förlorade 8

Rake 21x0.36=7,58 bonus =64% rakeback

resulat 50-7.58=42.44

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej detta är min första dagbok :P

Lite om mig jag har spelat poker lika länge som jag spelat mitt gift :P (http://www.entropiauniverse.com/index.var).

Det mesta av mina poker vinster har gått in här och nu vill jag ta det till nästa steg.

 

Mitt mål är att vinna $50k så jag kan köpa ett item i spelet som gör mig till gud ( galet eller hur).

 

Hur ska jag samla ihop så mycket pengar då?`

Jo genom att spela 10+1 sng och DoN 10+1 på ongame

 

Min insätting på sidan var $200 och just nu är min rulle 422 efter en mycket hård vecka som har tvingat mig att gå ner på 10$ nivån

 

Mitt användarnamn är modfap och det är just jag jag tänker köpa för pengarna

 

Levling? Det låter helt bissart imho...Men gl...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det ju inte så att jag förlorar 50k usd om jga köper den jag ser detta som ett annat högrisk sett att spara sina pengar.

Jag har bra betalt heltids jobb och jag spelar en hel del på svs 1/2 också detta är bara ett sido projekt.

 

Spelade del 2 av dagen

Gick inte så bra pga ongames minst sagt instabila klient och jag fick inte upp 4bord tills blinds var 100/200

Tid 55 min

Vunna 13

Förlorade 13

Rake 26x0.36=9,36

Resultat -$9.36

 

Nån som vet om de har tagit bort 12 bord i taget spärren? vågar inte testa mer än 12 åt gången, senast jag startade upp 20 bord blev det dyrt tack så mycket ongame. Bara 6-7 dagar kvar tills jag får en bonus på $700 så jag kan gå upp lite i nivå :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång frågat dig om Entropia är så roligt att det är värt att lägga 400 000 kr på att ge din karaktär bättre hälsa?

 

 

 

Om jag hade sagt jag vill ha en nyare audi eller merca då hade ingen tyckt jag varit idiot trots förluster på 10-20% av värdet varje år.

 

 

Självklart är jag inte sugen på att lägga 400 000 sek på något sånt därför jag har detta projektet. Vunna pengar är inte samma sak.

 

Läser igenom de inläggen från dem som har riktiga liv och blir nästan avundsjuk på att ni är så tuffa att ni måste till och med berätta det på internet.

Grattis åt era framgångar, jag går mot mina mål utan skam hoppas ni en dag också kan gör något utan tänka på vad det gör för er image

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...