Gå till innehåll

Ni som lirar på Pokerstars ...


HSvensson

Recommended Posts

Det spelar ingen roll om man tar ut 100$ eller 1000$ - du får inget ändå. (Därför att pokerstars är lögnaktiga, tjuvaktiga HOROR!!!)

 

Antar att du syftar på alla pengar som går upp i rök när man cashar ut småbelopp. Jo, jag håller med om att stars är värdelösa där och bara skyller på Royal Bank of Scotland hela tiden när man undrar varför man aldrig får sina pengar. Det är ganska många k$ som inte har nått bankkontot genom åren men det är tur att alla stora uttag funkar bra iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du syftar på alla pengar som går upp i rök när man cashar ut småbelopp. Jo, jag håller med om att stars är värdelösa där och bara skyller på Royal Bank of Scotland hela tiden när man undrar varför man aldrig får sina pengar. Det är ganska många k$ som inte har nått bankkontot genom åren men det är tur att alla stora uttag funkar bra iaf.

 

Hur små uttag blir drabbade? Vill gärna ha lite mer info om detta, tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vad pratar ni om?

 

Det finns inga uttag som inte når bankkontot precis som det är tänkt. Det finns inga pengar/uttag som går upp i rök. Alla uttag funkar oavsett storleken på beloppet. Det finns inga belopp eller pengar som trillar bort i systemet.

 

Stenfrisk - har eller har haft problem med sitt uttag och det behandlar vi i den här tråden http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/51208-uttag-pa-pokerstars-3.html#post1115582

 

Har ni fler frågor om uttag svarar vi givetvis gärna på dem.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om man har klarat sin bonus, läggs dem pengarna direkt in på PokerStarskontot?

 

När du har klarat din bonus så läggs pengara in på ditt PokerStarskonto.

 

Om du är osäker på vad som hänt på ditt konto kan du skicka ett mail till support@pokerstars.com och be dem skicka en spelhistoria eller transaktionshistoria över de senaste dagarna (eller den period du nu behöver kolla upp). Så får du svart på vitt vad som hänt och hur det ligger till.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur små uttag blir drabbade? Vill gärna ha lite mer info om detta, tack

 

 

Finns väl ingen exakt magisk summa men det har bara hänt att pengar inte har kommit till mitt bankkonto när jag har cashat ut belopp under $1k. Kanske har blivit bättre nu men förr hände det ganska ofta. Man mailar supporten och frågar var pengarna tagit vägen, supporten säger ring RBS, RBS säger att det är VISA(!) som har slarvat bort pengarna och när man ringer VISA så hänvisar dom till min bank och givetvis så skyller min bank på Pokerstars så det blir som en sorts kretslopp av ondska där alla skyller på alla och jag blir utan pengar. Men som sagt så har det inte handlat om några monstersummor som har försvunnit som det är ju inget att gråta över nu precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Displeased - Vad pratar du om?

 

Det finns inga uttag som bara försvinner puts väck på PokerStars. Alla uttag betalas ut precis som de begärs.

 

Om man har gjort ett uttag som av någon anledning inte kommit in på det konto man begärt uttaget till hör man av sig till supporten, support@pokerstars.com, så utreder vi vad som eventuellt har hänt.

 

Vi ber inte våra spelare ringa till Royal Bank of Scottland för att utreda om var deras uttag har tagit vägen.

 

Man måste inte alls göra uttag på $1000 för att få ut dem. Det går lika bra med $50.

 

Ingen blir utan pengar när man begär uttag.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...