Deliiight Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Har för inte så länge sen fixat en Sky+ box till Sverige med 900 kanaler. Visar all sport,alla fotbolls matcher o.s.v Mycket därför jag skaffade den för all sport eftersom jag följer premier leauge,la liga,serie A o.s.v Men märkte efter typ 2 veckor när jag kollat igenom alla 900 kanaler att dom har massor med poker kanaler som visar allt från live turneringen som gick i Killarney (Irland) för inte så länge sen,nya Poker After Dark,Poker Nations Cup,Engelska Pokermillion o.s.v..Delvis..Im in heeeeaven Konstigt är att så stort som poker blivit världen över och väldigt stort i Scandiland så tycker jag Svensk TV borde köpa mer rättigheter! Jag har TV4 sport som visar väldigt gamla poker after dark och kör samma WSOPE avsnitt om och om igen,vilket är sååå irriterande. Pokertube är ju stället att kolla på om man inte har en box från ett land som visar allt inom poker! Citera
sexyterran Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Ja visst är det för härligt! Citera
gdaily Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Citat Konstigt är att så stort som poker blivit världen över och väldigt stort i Scandiland så tycker jag Svensk TV borde köpa mer rättigheter! Tror du att TV betalar för att få visa poker? Tvärt om, de tar betalt! Samma sak med travet i TV4, ATG får betala för att sända sina V75-lopp. Citera
Deliiight Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 gdaily säger: Tror du att TV betalar för att få visa poker? Tvärt om, de tar betalt! Samma sak med travet i TV4, ATG får betala för att sända sina V75-lopp. Jag vet inte riktigt hur det fungerar..Men TV köper ju rättigheter till allt annat..Debatten som va för inte så länge sen om TV4 eller Canal+ skulle köpa rättigheterna om att få visa SerieA t.e.x Tar betalt eller betalar spelar ingen roll..så stort som Poker är just nu så är det inte som att den kanalen som visar Poker förlorar något,tvärtom! Citera
gdaily Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Jo, Serie A i Italienska ligan och Engelska Pokermillion är ju nästan samma sak... Citera
Othello Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Jag har för mig jag hört att WPT låg riktigt risigt till pga att de inte kunde hitta någon som ville sända turneringarna och att de inte hade pengar nog att betala GSN som ville ändra inriktining på sin kanal och plocka bort poker till förmån för vanliga gameshows, men jag hittar ingen referens just nu. Citera
Deliiight Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 gdaily har du en "bad day"? Jag säger bara att sån fokus som poker har just nu så vore det (för mig) väldigt kul om Svensk TV kunde visa mer Poker och också lite mer "Up To Date" poker,thats all! ...föresten,va trevlig mot en "newbie" på den här siten och spara dina sarcy comments Citera
Recommended Posts