Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tycker det känns jätteskumt att ni fått det löst. Vi brukar sitta 3 pers hemma hos mig ofta och grinda och jag har tagit över tours åt några polare också så borde ha ca 6-7 FTP konton taggade till mitt ip och inget har någonsin blivit låst.

Det kan vara så att vissa ipn är flaggade och att därför blir kontona låsta om ni loggar in därifrån.

Vad var orsaken att din polare skulle logga in på ditt konto ulaf?

Postad

wtf alla highstakesgrinders gör nya konton hela tiden för att få action, man skulle väl veta om ftp stängde av folk för att de loggar in på olika konton på olika datorer?

svårt å se att man måste köpa ny dator när man byter konto

Postad
Vad var orsaken att din polare skulle logga in på ditt konto ulaf?

Det var en snubbe jokkmokk som bad att få lira en freeroll från kontot, jag tänkte hur kan det skada? Norrlänningar är för härliga!

:mrgreen: SKOJAHAHA!

Det var min nya sugardaddy som ska stejka mig. Lång paus jag tog. :roll::-D

On topic: Att mitt konto blev låst beror nog på att hans konto redan var låst sen innan av någon inte alltför skum anledning. Jag har låtit andra logga in på min FTP förut utan att det hänt något, så det är nog oftast lugnt, men de har lite koll på ip:n och så i alla fall.

Postad
Jag tänkte låna min brors konto på FTP ibland. Jag har redan konto på FTP som varit ganska aktivt men undrar nu om dom har koll på om jag loggar in på min brors konto med mitt ip, då samma ip använts för mitt konto?

Det är väl ganska naturligt att familjemedlemmar loggar in i från samma dator och ip ibland av naturliga skäl så du behöver knappast vara orolig.

• 3 weeks later...
Postad

Jag skulle generellt rekommendera att ni läser igenom reglerna.

Bland annat säger regel 7:

"Collusion between players by sharing hole cards or by other methods, including but not limited to, allowing multiple players to share a single account, is strictly forbidden."

Det är alltså uttryckligen mot reglerna att dela konto, eller att öppna ett nytt konto för att få någon slags fördel, inklusive bonusar.

Ertappas man med detta så kan det leda till, som en del nämnt, att konto(n) stängs.

Menar inte att skrämma dom som gjort något i god tro, men ni bör vara medvetna om de risker med att dela konton, eller på något sätt kringgå dom regler som finns.

MVH,

Full Tilt Support