chepplin Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kvinnor förstå att deras plats pekas ut åt dem. utveckla gärna??? Citera
pastan Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 utveckla gärna??? ... folk sluta ta allt så himla seriöst och starta diskusioner och debatter kring ALLT! ... ska jag fixa min sömn och för en gångsskull inte sova när det är mörkt och vakna när det är mörkt ... skådespelarna i Burger King reklamen inse att de är jättedåliga och åtminstone FÖRSÖKA bli bättre ... folk förstå att Vegabaren i Haninge har Sveriges godaste hamburgare? ... Max >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> McDonalds & Burger king ... den här posten ta slut? ... DU sluta ha förhoppningar om att den här posten tar slut? ... ska jag lägga mig? Nej nu får det räcka.. gn! Citera
Jennez Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 ...hotellsängar i Sverige bli sköna att sova i? Citera
Dead-Inside Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 utveckla gärna??? ... Chepplin förstå vad humor är. Citera
TotalFarsa Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 ... jag sluta spela poker och istället vinstmaximera på trisslotter? Citera
popquee Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 ...hotellsängar i Sverige bli sköna att sova i? ...jennez sova på scandic? Citera
LappRoffe Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Jag har upptäckt ett smärtsamt problem med min nya mobiltelefon. Om jag är orakad kläms skäggstråna i glipan mellan tangenter och skal. Gör skitont. När ska Valterego äntligen få riktig skäggväxt och känna det underbara när muschen fastnar i ölburkens jävla sprättöppning? Citera
valterego Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 När ska Valterego äntligen få riktig skäggväxt och känna det underbara när muschen fastnar i ölburkens jävla sprättöppning? Blir väl ungefär när jag börjar dricka öl igen... Citera
LappRoffe Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Blir väl ungefär när jag börjar dricka öl igen... Nåja. Några smärre björntrådar på överläppen skulle kunna fastna i lättölsburkarna också. Citera
Jennez Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 ...jennez sova på scandic? ...jennez sluta försöka vara stekare på det skrumpna hotellet Clarion Sign och inse att budgetalternativen kanske har skönare sängar? Citera
valterego Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Nåja. Några smärre björntrådar på överläppen skulle kunna fastna i lättölsburkarna också. Förvisso. Men jag brukar använda glas.... Citera
TotalFarsa Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Förvisso. Men jag brukar använda glas....Det var till att vara fin i kanten! Citera
CopShootCop Postad 14 November , 2008 Rapport Postad 14 November , 2008 Bara barbarer dricker öl direkt ur burk. Flaska är lite bättre men en god öl ska drickas ur glas! Citera
valterego Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Det var till att vara fin i kanten! Ärligt talat grundar det sig nog mycket på en incident från min studietid då jag tyckte att en öl jag satt och drack ur burken smakade jävligt illa (hade öppnat den själv, och inte släppt den sedan öppningen). När jag skakade så kände jag att det låg nåt kompakt i burken, vägandes uppskattningsvis ca 50-75 gram. Kunde inte med att kolla efter vad det var, utan slängde osett. Jag dricker occationally fortfarande öl i burk (vilket forumiter som var hos mig i lördags kan notera), men föredrar glas.... Citera
Recommended Posts